تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

وعده تأمین اجتماعی البرز برای رفع مشکل دریافت نوبت اینترنتی

  • کد خبر : 227961
  • 25 آبان 1400 - 13:29
وعده تأمین اجتماعی البرز برای رفع مشکل دریافت نوبت اینترنتی

رییس تامین اجتماعی استان البرز گفت: با توجه به حجم بالای مراجعات شرایط پاسخگویی و نوبت دهی اینترنتی با مشکلاتی مواجه شده است که طی برنامه ریزی در راستای رفع این مشکل اقدام کرده ایم.

به گزارش کمال مهر ، تورج بیات، رییس تامین اجتماعی استان البرز، با اشاره به اینکه تأمین دارو در مراکز تأمین اجتماعی در حیطه وظایف این سازمان نیست، گفت: ما هیچ گونه وجهی در مقابل داروهای رایگان که به بیماران تحویل می‌دهیم دریافت نمی‌کنیم.

وی با اشاره به این که ارائه انواع اقلام دارویی اعم از داروهای تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و غیر از آن به صورت پایلوت و برای مدت زمان محدودی در بیمارستان البرز انجام شده است، افزود: این اقدام با هدف دسترسی آسان بیماران تحت پوشش که برای درمان و تهیه دارو به بیمارستان مراجعه کرده‌اند در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به این که اتفاق پیش آمده هیچ درآمدی برای بیمارستان ندارد، گفت: وجه دریافتی از بیماران در راستای کمک به افرادی که برای درمان با مشکل مالی مواجه می‌شوند ارائه خواهد شد.

بیات با اشاره در پاسخ به مشکل دریافت نوبت اینترنتی توسط شهروندان، اظهار کرد: با توجه به مراجعه بالای شهروندان در برخی از شرایط پذیرش قادر به پاسخگویی نیست؛ در راستای رفع این مشکل برنامه ریزی و اقداماتی صورت گرفته است که در آینده نزدیک شاهد نتایج آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x