اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

تابلو‌های تبلیغاتی کرج، سرمایه‌ای که از دست شهرداری خارج شد

شهردار کرج گفت: همه تابلوهای تبلیغاتی شهر در اختیار شهرداری قرار ندارد.
برای آگاهی دیگران به اشتراک بزارید

به گزارش کمال مهر ، مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج با اشاره به تأکید شورا بر ضرورت افزایش درآمدهای پایدار شهری، گفت: یکی از روش‌های کسب درآمد پایدار، جذب منابع تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر است ولی چند درصد از این تابلوها در حال حاضر در اختیار شهرداری قرار دارد؟

او بابیان این که باید در خصوص افزایش درآمدهای پایدار واقع‌بین باشیم، افزود: با جذب ۵۰ درصد از درآمدهای تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر می‌توان تمام هزینه‌های رفت‌وروب، حفظ و نگهداری فضای سبز و جمع‌آوری پسماند را تأمین و با ۵۰ درصد مابقی هم می‌توان تحولی در طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی ایجاد کرد.

سعیدی سیرایی گفت: با این اوصاف شهرداری آمادگی دارد در صورت تصویب طرح دوفوریتی افزایش درآمدهای پایدار توسط شورا، به فراخور توان و امکاناتی که در اختیار دارد در این راستا حرکت کند.

او با اشاره به این که یکی از راه‌های کسب درآمدهای پایدار جذب مشارکت‌های بخش خصوصی است، افزود: در این حوزه نیازمند تعامل بین بخشی و رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران برای مشارکت امن و بی حاشیه هستیم.

انتهای پیام/د.خ

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x