تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

سرای مطالعه در ۱۰ منطقه کم برخوردار کرج راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 227884
  • 23 آبان 1400 - 14:32
سرای مطالعه در ۱۰ منطقه کم برخوردار کرج راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت های شورای شهر کرج از بهره برداری ۱۰ سرای مطالعه در محله های کم برخوردار سطح شهر خبر داد.

به گزارش کمال مهر عمار ایزدیار، عضور شورای شهر کرج و رییس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های کرج، در حاشیه افتتاح کتاب شهر ایران که در کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در دوره جدید به یک جمع بندی در ارتباط با مشکلات سینما هجرت کرج رسیده است، گفت: با توافقات انجام شده قرار است برای جایگزینی سینمای هجرت زمینی را در کنار پارک ایران کوچک اختصاص دهیم برای ساخت مجتمع سینمایی شهرمان که  توسط حوزه هنری وسازمان تبلیغات انجام و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سینما هجرت در مکان کنونی مشکلاتی رابرای مردم منطقه و رفت و آمد شهروندان ساخته است، افزود: با جابجایی این سینما که قدمت تاریخی نیز ندارد و فقط می توان گفت یک نوستالژی برای برخی از افراد محسوب می شود بسیاری از مشکلات ترافیکی و ورودی در میدان کرج مرتفع می‌شود.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه باشگاه میلاد با کاربری فرهنگسرا ساخته و احداث شده است، ادامه داد: ما تمام تلاش خود را در دوره ششم می کنیم تا این بنا به کاربری اصلی خود بازگردد تا مردم بتوانند از فضاهای فرهنگی و هنری شهر خود استفاده لازم را ببرند.

ایزدیار با بیان اینکه اولویت امروزی مردم در ورودی شهر کرج معبر و نبود ترافیک است،عنوان کرد: سراهای مطالعه در ۱۰ منطقه کمبرخوردار به زودی در کرج راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی آن به پایان رسیده است و در حال حاضر در قسمت تجهیز آن هستیم، اظهار کرد: اولویت ما این است سراهای مطالعه در دست فعالان حوزه فرهنگ و هنر باشد و با چند مرکز نیز به توافق رسیده ایم که به زودی آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x