تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

خیز «شهدای رزکان» برای صعود به لیگ دسته یک

  • کد خبر : 227872
  • 23 آبان 1400 - 11:13
خیز «شهدای رزکان» برای صعود به لیگ دسته یک

مدیرعامل تیم فوتبال شهدای رزکان از راه اندازی کانون هواداران باشگاه خبر داد و گفت: سعی داریم با بهره‌گیری از ظرفیت بازیکنان و استعدادهای بومی در راستای پیشبرد اهداف باشگاه که قهرمانی در لیگ دسته دوم و صعود به لیگ دسته یک است دست پیدا کنیم.

به گزارش کمال مهر ،حمید کریمی، مدیرعامل تیم فوتبال شهدای رزکان، در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه‌ها و اهداف تیم، گفت: شهدای رزکان نخستین تیم کاملا بومی است که موفق شده است به لیگ دسته دو کشور راه‌ پیدا کند.

مدیر عامل تیم فوتبال شهدای رزکان با اشاره به اینکه در بازی‌های گذشته نمایش قابل قبولی داشته‌ایم، ادامه داد: سعی ما بر این بود ضمن شناسایی استعدادهای فوتبالی استان البرز از ورزشکاران به نام و موفق استان برای حضور در تیم بهره مند باشیم.

این مقام مسؤول بیان کرد: با موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ورزشگاه انقلاب کرج جهت انجام بازهای لیگ دسته دو به این تیم اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش تیم برای صعود به لیگ دسته یک و قهرمانی در لیگ دسته دوم است، اضافه کرد: شهدای رزکان بدون حامی مالی فعالیت می‌کند و تمام نیازهای تیم در بدنه باشگاه تأمین می‌شود؛ در راستای حمایت بیشتر کانون هواداران باشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x