تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تکلیف روستاهایی طالقانی که به آن ها گاز کشی نشده است با شروع سرما چه میشود

  • کد خبر : 227832
  • 22 آبان 1400 - 14:51
تکلیف روستاهایی طالقانی که به آن ها گاز کشی نشده است با شروع سرما چه میشود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طالقان با اشاره به کمبود امکانات و زیرساخت‌ها در روستاهای شهرستان، گفت: در حال حاضر ۲۰ روحانی به روستاهای طالقان اعزام شده‌اند؛ اغلب روستاها فاقد گازکشی است و در ایام بارندگی شرایط خروج از روستا وجود ندارد.

به گزراش کمال مهر ، حجت الاسلام بابک قنبری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طالقان،  با اشاره به اینکه ۲۰ روحانی به روستاهای طالقان اعزام شدند، گفت: روحانیون در خانه عالم مساجد این روستاها مستقر هستند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طالقان با اشاره به آغاز فصل سرما و افزایش بارندگی در این شهرستان کوهستانی، افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن برخی روستاها و بارندگی روحانیون مستقر در فصول سرد سال در روستا می‌ماندند و شرایط تردد ندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیار از روستاهای طالقان گازکشی نشده است و مردم این شهرستان با کمترین امکانات زندگی خود را می‌گذرانند.

حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه حتی حوزه علمیه شهرستان گازکشی نشده است، اظهار کرد: روحانیون به صورت جهادی در این شهرستان فعالیت می‌کنند؛ اگر فردی دغدغه مادی داشته باشد نمی‌تواند شرایط را تحمل کند و این نشان می‌دهد روحانیون مستقر تنها با هدف ترویج فرهنگ دینی در این مناطق فعالیت دارند.

وی در پایان از برگزاری برنامه‌ها، مسابقات، آیین مذهبی، جشن و… در مناسب‌های مختلف شهرستان طالقان خبر داد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x