تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حل مشکلات عدیده شهری و زیرساختی استان البرز باید در دستور کار استاندار جدید باشد

  • کد خبر : 227825
  • 22 آبان 1400 - 10:29
حل مشکلات عدیده شهری و زیرساختی استان البرز باید در دستور کار استاندار جدید باشد

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه امیدواریم استاندار جدید با روحیه جهادی در راستای رفع مشکلات البرز گام بردارد، گفت: تأکید داریم استاندار از انتصاب مدیران غیربومی و افراد ناکارآمد خودداری کند.

به گزراش کمال مهر ،آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرزو امام جمعه کرج، در شورای اداری استان و آئین تودیع و معارفه استاندار البرز که با حضور وزیر کشور همراه بود، با اشاره به اینکه استاندار البرز کمی دیر توسط دولت انتخاب شد، گفت: از تلاش و فعالیت‌های استاندار سابق جناب آقای شهبازی تشکر می‌کنم. خدای تعالی بر اساس نیات افراد به عمل آنان پاداش می‌دهد لذا هرچه کار در این استان انجام داده‌اند و نیت الهی داشته‌اند عندالله مأجورند و متنعم، ما هم موظفیم به هر مقداری که کار صورت گرفته تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه کرج بابیان اینکه برای استاندار جدید جناب آقای عبداللهی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در مدت مأموریت در این منطقه منشأ آثار و برکات باشند، گفت: عمر مسئولیت‌ها کوتاه و زمان به‌سرعت سپری می‌شود و نباید فرصت‌ها را از دست داد.

نمایند ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری فصل جدیدی از تصمیمات خود به نمایش گذاشتند، افزود: با تصمیم مردم دولتی سرکار آمد که با شعار تحول فعالیت می‌کند، گفتمان رییس جمهور محترم نیز تحولی است که در این راستا توجه به مردم و خدمت به آن‌ها مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب هستیم باید دولت سازی به خوبی شکل بگیرد، افزود: دولت سه شاخصه مهم داشته باشد، مومن، جوان و کاربلد باشد تا بتواند دردهای مزمن جامعه را درمان کند؛ این دولت باید بتوان قدرت نرم اجتماعی را ارتقاء دهد و امیدآفرین داشته باشد.

حسینی همدانی بابیان اینکه تمام ارکان‌ دولت باید انقلابی رفتار کنند، یادآور شد: مدیران باید اهل تلاش و خدت باشند؛ طبق بیانات مقام معظم کسی که در نظام جمهوری اسلامی مشغول به کار است اما آرمان‌ها را باور نداشته باشد؛ آن پست بر او حرام است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امروز فرصت ویژه برای خدمت به مردم فراهم است، اظهار کرد: انتظار داریم استاندار البرز منشاء برکات و خیر برای مردم، نظام انقلاب اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خطاب به استاندار جدید البرز، بیان کرد: استان البرز پر است از فرصت کار و جوانان عالم، مستعد و متدین آماده‌به‌کار و خدمت که باید با مدیریت حضرت‌عالی و برقراری جو همدلی و محبت با استفاده از همه ظرفیت‌ها، شعار ما می‌توانیم را گفتمان رایج کرده تا شاهد فتح قله‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در این استان که تأثیر بر نقاط دیگر کشور هم دارد، باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه استان منابع انسانی بسیاری دارد که به دلایل منافع سیاسی و شخصی به کار گرفته نشدند، ادامه داد: دلبستگی به زیست بوم البرز در میان مدیرانی که در استان فعالیت کرده‌اند وجود نداشته است؛ افراد کمتر به زیرساخت‌ها پرداختند و اغلب اقدامات ویترینی صورت گرفت که در روزمه کاری آن‌ها مشخص باشد!

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه ضعف عملکرد افراد در ادوار گذشته بسیار مشخص بوده است، اظهار کرد: کرج مشکلات عدیده شهری و زیرساختی دارد که با توجه به سابقه استاندار جدید البرز برطرف شود، تأکید داریم از مدیران تهرانی در استان مورد استفاده قرار نگیرد و از نیروهای بومی و کاردان البرزی منصوب شود.

به گفته وی البرز ظرفیت‌های متعددی در امور مختلف از جمله دامپروری، کشاورزی، گردشگری و… دارد که می‌تواند با توسعه آن به بهبود وضعیت استان کمک کرد.

حسینی همدانی با تأکید بر اینکه باید مسئله آب و انتقال آب استان البرز و کمبود این موهبت الهی در استان طی نشستی مستقل و جدی مورد بررسی قرار گیرد، افزود: کار فراوانی پیش رو داریم و در این راستا باید زیرساخت‌ها به صورت جدی دیده شود؛ توصیه داریم وعده ای که قرار نیست اجرایی شود به زبان نیاورید.

امام جمعه کرج در بخش دیگری اشاره کرد: به زودی عده ای مفسد و رانت خوان به سمت استاندار جدید البرز خواهند آمد؛ تأکید داریم در این خصوص با درایت رفتار کنیم و اقدام درستی داشته باشید.

وی در پایان خطاب به مدیران استانی افزود: استاندار با سابقه خوبی که دارد از جمله مدیران جهادی است که تأکید داریم با همکاری همه جانبه بتوان در راستای تحقق شعار ما می‌توانیم اقدام کنیم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x