تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

احیای واحدهای راکد تولیدی در دستورکار صمت البرز قرار گرفت

  • کد خبر : 227824
  • 22 آبان 1400 - 11:29
احیای واحدهای راکد تولیدی در دستورکار صمت البرز قرار گرفت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، با اشاره به اینکه فعال سازی واحدهای راکد در اولویت ویژه سازمان صمت البرز است، گفت: واحدهای در شرف بهره برداری احصاء خواهند شد همچنین تسریع در روند تکمیلی پروژه‌های اقتصادی در دستورکار قرار دارد.

به گزراش کمال مهر ، رامین ربیعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: همه تلاش سازمان صمت معطوف برای مسئله است که بتواند همه ظرفیت‌های حمایتی ارگان‌ها و دستگاه‌های مسؤول را به سمت و سوی بخش تولید هدایت نماید.

وی ادامه داد: علاوه بر امکان اشتغال زایی پایدار بخش تولید، این عرصه با ایجاد ظرفیت‌های صادراتی می‌تواند به رشد اقتصادی کشور نیز کمک شایان توجهی کند.

ربیعی با اشاره به احصاء آمار واحدهای صنعتی و معدنی در شرف بهره برداری در سطح استان البرز، تصریح کرد: تسریع در روند تکمیل این واحدها، در دستور کار ویژه این سازمان قرار دارد.

وی گفت: برای احداث و راه‌اندازی برخی از واحدهای صنعتی استان، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام گرفته که می‌توانند فرصت های اشتغال زایی بسیار بالایی نیز فراهم کنند لذا رفع موانع و مشکلات آنها در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

رئیس سازمان صمت البرز تاکید کرد: برخی از واحدهای آماده بهره برداری در استان البرز در مراحل پایانی تکمیل پروژه خود با محدودیت مالی در تامین سرمایه در گردش و یا منابع لازم جهت تامین ماشین  مواجه هستند.

ربیعی گفت: احصاء این آمار با هدف شناسایی همه موانع و حذف هر یک از آنها در مسیر تولید بوده است و امیدواریم با همکاری همه بخش ها در سطح استان به نتایج قابل قبولی در این حوزه دست یابیم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x