تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

امام جمعه استان البرز : این استان زمینه کار فراوان دارد

  • کد خبر : 227791
  • 21 آبان 1400 - 15:00
امام جمعه استان البرز : این استان زمینه کار فراوان دارد

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: تبدیل شعار ما می‌توانیم به گفتمان رایج البرز، استان را به قله‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌رساند.

به گزارش کمال مهر ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به بیست و سوم آبان ماه سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، گفت: هشتم ربیع‌الثانی در سال ۲۳۱ قمری خانه امام هادی (ع) منور به وجود یازدهمین خورشید آسمان ولایت و امامت و سیزدهمین معصوم حضرت امام حسن عسکری (ع) شد؛ فرزندی که از دامن مطهر مادری پرهیزکار و نیکوکار به نام حدیثه متولد شد و پدر عدالت‌گستر موعود حضرت، ولی عصر ارواحنا فدا هست و کنیه آن حضرت ابا محمد است.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر این که مسئله حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از کالا‌های اساسی را دولت و مجلس محترم باید تمام ابعاد و جوانب آن و آثاری که بر زندگی افراد به‌خصوص اقشار کم‌درآمد جامعه دارد را به‌دقت بررسی و ارزیابی کنند، افزود: گرانی‌ها به‌اندازه کافی جامعه را تحت‌فشار قرار داده است. لطفاً دقت لازم را داشته باشید تا به مردم شُک جدید وارد نشود و دچار نگرانی تازه‌ای نشوند.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: حتماً لازم است اقدامات مؤثری برای اصلاح بازار و مشکل گرانی برداشته شود، ما منتظریم و هنوز اقدام جدی و مؤثری دیده نمی‌شود، امیدواریم به‌زودی این اقدامات دیده شود، هنوز مردم اهل صبوری هستند و دولت تازه‌کار و جدید را فرصت می‌دهند. امیدوارم به‌سرعت این ضعف‌ها جبران شود.

او با اشاره به نکته استانی، افزود: الحمدالله استاندار البرز هم توسط دولت اگرچه کمی دیر، ولی بالاخره انتخاب شد؛ و در هفته پیش رو معرفی خواهند شد، اولاً از تلاش و فعالیت‌های استاندار سابق جناب آقای شهبازی تشکر می‌کنم. خدای تعالی بر اساس نیات افراد به عمل آنان پاداش می‌دهد بنابراین هرچه کار در این استان انجام داده‌اند و نیت الهی داشته‌اند عندالله مأجورند و متنعم، من نمی‌دانم چگونه بوده، نیات را خود افراد می‌دانند؛ ما هم موظفیم به هر مقداری که کار صورت گرفته تقدیر و تشکر کنیم و خدا قوت بگوییم و از خدای تعالی بخواهیم در هر جایگاهی که قرار می‌گیرند، موفق و مؤید باشند.

امام جمعه کرج بابیان این که برای استاندار جدید جناب آقای عبداللهی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در مدت مأموریت در این منطقه منشأ آثار و برکات باشند، گفت: عمر مسئولیت‌ها کوتاه و زمان به‌سرعت سپری می‌شود و نباید فرصت‌ها را از دست داد، به جناب ایشان عرض می‌کنیم استان البرز پر است از فرصت کار و جوانان عالم، مستعد و متدین آماده‌به‌کار و خدمت که باید با مدیریت حضرت‌عالی و برقراری جو همدلی و محبت با استفاده از همه ظرفیت‌ها، شعار ما می‌توانیم را گفتمان رایج کرده تا شاهد فتح قله‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در این استان که تأثیر بر نقاط دیگر کشور هم دارد، باشیم پس باید به جدّ تلاش کرد تا عقب‌ماندگی‌های گذشته استان که علل مختلفی دارد به‌سرعت جبران شود.

آیت‌الله حسینی افزود: افرادی که انتخاب می‌شوند، توانمند و قدرت داشته باشند. کارشان را بلد باشند، اهل لابی‌گری و سیاسی بازی نباشند، مشغول کار باشند، این استان زمینه کار فراوان دارد و خیلی زود شکوفا خواهد شد و الگوی مناطق دیگر کشور خواهد شد، عناصر جوان در این استان فراوان‌اند. ظرفیت‌های کاری فراوان است. نکاتی را در صورت لزوم و با قید حیات در جلسه معارفه عرض خواهم کرد، برای فضای عمومی همین نکات کفایت می‌کند.

انتهای پیام /ر.ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x