تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

آماده باش ۱۶۰ نیروی انسانی راهداری البرز در پی بارندگی

  • کد خبر : 227790
  • 21 آبان 1400 - 13:02
آماده باش ۱۶۰ نیروی انسانی راهداری البرز در پی بارندگی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به انسداد مسیر کندوان-چالوس و هشتگرد-طالقان، گفت: تردد در مابقی راه‌های البرز برقرار است، در این راستا ۱۶۰ نیروی انسانی و ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات در حالت آماده باش هستند.

به گزارش کمال مهر ، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز،گفت : در پی بارندگی شدید باران و کولاک و برف در راه‌های کوهستانی البرز، اکیپ‌های راهداری به جاده‌های کوهستانی استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بازگشایی معابر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: در این راستا بازگشایی مسیر هشتگرد-طالقان از صبح امروز در دستورکار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه میسر جاده قدیم طالقان نیز در پی بارندگی لغزنده شده است، یادآور شد: برف روبی جاده قدیم طالقان نیز در حال انجام است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: جاده کرج-چالوس در حوزه استحفاظی استان مازندران در پی بارندگی شدید مسدود شده است در همین راستان با بارندگی شدید برف در محدود پیچ سرهنگ تا تونل کندوان همراه هستیم که با هدف جلوگیری از انسداد این مسیر نیز برف روبی در حال انجام است.

به گفته زندی فر ۱۶۰ نیروی انسانی به همراه ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در قالب ۱۱ تیم و ۱۶ پایگاه ثابت و سیار راهداری استان البرز در حال آماده باش هستند که بخشی از این تیم‌ها نیز هم اکنون خدمات برف روبی و نمک پاشی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تنها محور کندوان-چالوس و جاده جدید هشتگرد-طالقان سایر مسدود شده است، افزود: محورهای ارتباطی استان البرز باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x