تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

رودخانه‌های کرج و طالقان در کمین جان گردشگران/کنار رودخانه‌ها اتراق نکنید

  • کد خبر : 227738
  • 20 آبان 1400 - 16:16
رودخانه‌های کرج و طالقان در کمین جان گردشگران/کنار رودخانه‌ها اتراق نکنید

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مردم و گردشگران به حریم رودخانه‌های کرج و طالقان ورود نکنند.

به گزارش کمال مهر ، عباسعلی کیخایی، مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز با اشاره به هشدار هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه جدید بارشی از امروز در این استان گفت: ورود گردشگران به حریم و بستر رودخانه‌های خروشان کرج، طالقان، برغان و کردان مخاطره آمیز است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز افزود: با این که در ماه‌های قبل بار‌ها هشدار داده بودیم، اما بسیاری از گردشگران برای مشاهده زیبایی رودخانه‌های خروشان  این استان وارد بستر این رودخانه‌ها شدند که تعدادی از آنان براثر بی احتیاطی جان خود را از دست دادند.

او گفت: توقف در حاشیه این رودخانه‌ها به ویژه در فصل بارندگی به مراتب خطرناک است، زیرا با کمترین بارش در ارتفاعات، سطح آب رودخانه‌ها به یکباره بالا آمده و سیلاب محیط اطراف رودخانه را در بر می‌گیرد.

کیخایی افزود: اگر گردشگران از سر بی احتیاطی وارد حریم و بستر رودخانه‌ها شوند به احتمال زیاد دچار حادثه خواهند شد که پشیمانی سودی نخواهد داشت.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: شهروندان باید به تابلو‌های هشداری نصب شده در حریم رودخانه‌های خروشان این  استان   توجه کنند.

او افزود: برخی گردشگران و کوهنوردان در محدوده رودخانه‌های فصلی اتراق می‌کنند که این اقدام در فصل بارندگی و جاری شدن سیلاب‌ها بسیار خطرناک است.

انتهای پیام /ر.ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x