تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برخورد قانونی با آموزشگاه‌های بدون مجوز البرز

  • کد خبر : 227683
  • 19 آبان 1400 - 15:53
برخورد قانونی با آموزشگاه‌های بدون مجوز البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: با آموزشگاه‌های هنری سینمایی بدون مجوز برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش کمال مهر ، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: به منظور حمایت از فعالان فرهنگی و هنری و توسعه کمی و کیفی آموزش‌های تخصصی هنری سینمایی هم چنین ایجاد اطمینان خاطر برای مردم و شهروندان از صلاحیت فردی و حرفه‌ای مراکز، کلیه آموزشگاه‌های هنری سینمایی این استان، باید مراحل اخذ مجوز قانونی را سپری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن تقدیر، حمایت و همراهی با آموزشگاه‌های دارای مجوز رسمی افزود: با همکاری صمیمانه اداره اماکن عمومی، با هرگونه فعالیت آموزش هنری سینمایی بدون مجوز و فاقد کیفیت، برخورد قانونی خواهد شد.

مقدم گفت: به همین منظور از هنرمندان، و فعالان این حوزه که تمایل به تأسیس آموزشگاه هنری و سینمایی دارند دعوت می شود از طریق سامانه sso.farhang.gov.ir مراحل ثبت نام جهت اخذ مجوز قانونی را انجام دهند.

او افزود: مردم این استان می‌توانند  برای اطلاع از آموزشگاه‌های هنری و سینمایی این استان، به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مراجعه کنند و در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه تخلف، با واحد‌های حراست و یا بازرسی این اداره کل با شماره تلفن ۳۲۵۲۳۳۸۸ تماس حاصل  کنند.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x