تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

معرفی برگزیدگان جشنواره عاشوراییان البرزی

  • کد خبر : 227567
  • 17 آبان 1400 - 15:30
معرفی برگزیدگان جشنواره عاشوراییان البرزی

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: یک معلم و یک دانش آموز مدارس استثنایی این استان در نخستین جشنواره آینه داران آفتاب عاشوراییان رتبه کشوری کسب کردند.

به گزارش کمال مهر ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز بابیان این که در جشنواره آینه داران آفتاب عاشوراییان علیرضا سوری دانش آموز دوره متوسطه از مدرسه پارسی اربابی فرد کرج در رشته مداحی توانست رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد، گفت: ندا باوی از آموزگاران مدرسه اسپرورین نیز در رشته عکاسی رتبه اول جشنواره کشوری عاشوراییان را در این استان از آن خود کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار، پایداری، ازخودگذشتگی، مقاومت، شهادت و رشادت، حفظ و انتقال ارزش‌های ناب نهضت عاشورا، ارتقای سطح آگاهی نسل امروز نسبت به باور‌های دینی و ارزش‌های اسلامی و آشنایی روزافزون دانش آموزان با سیره عملی ائمه معصوم (ع) را ازاهداف مهم برگزاری این جشنواره دانست.

قاسمی با اشاره به این که دبیرخانه این جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری دایر بود، گفت: این جشنواره در ۲۱ رشته ویژه کارکنان و ۲۲ رشته ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه از ۱۹ مرداد ماه تا ۱۷ مهر سال ۱۴۰۰ ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در این استان برگزار شد.

او افزود: علاقه‌مندان با ارسال مقاله، روایتگری، دلنوشته، قصه نویسی، قصه گویی، شعر، سرود، تصویرگری، نقاشی، فیلمنامه، نمایشنامه، مستند، فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافی، عکس، خط، پوستر و اینفوگرافی و مداحی در این جشنواره شرکت کردند.

انتهای پیام /ر.ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x