تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

جوان بودن جمعیت ضامن توسعه پایدار است

  • کد خبر : 227444
  • 16 آبان 1400 - 14:10
جوان بودن جمعیت ضامن توسعه پایدار است

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت و نقش جوانگرایی و اجرایی شدن طرح جوانی جمعیت، گفت: طرح جوانی جمعیت می‌تواند ضامن توسعه پایدار در تمامی حوزه‌ها باشد.

به گزارش کمال مهر ،علی حدادی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهادر در مجلس شورای اسلامی، در خصوص طرح جوانی جمعیت با اشاره به اینکه اولویت اول در سطح کشور جلوگیری از پیر شدن جمعیت است گفت جمعیت سالمند نگرانی و تهدید برای آینده کشور خواهد بود.

وی با اشاره به فرامین و بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، افزود: اگر دقت و توجه نداشته باشیم دچار مشکل خواهیم بود.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اینکه طرح جوانی جمعیت می‌تواند ضامن توسعه پایدار در تمامی حوزه‌ها باشد، یادآور شد: طبق این طرح مواردی همچون فرزندآوری، درمان ناباروری، حمایت از ازدواج و جوانگرایی مشمول حمایت‌های ویژه خواهد شد.

حدادی با بیان اینکه مزایا و مشوق هایی در این طرح برای موارد یاد شده در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: هر یک از این موارد به صورت جدی در جلوگیری از پیر شدن جمعیت کشور تاثیرگذار خواهد بود که در نوع خود ارزشمند قلمداد می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اگر طرح اجرایی نشود پنجره جمعیتی کشور بسته خواهد شد، تصریح کرد: امروز نگاه ما این است که باید جوانان را باور کنیم.

حدادی تصریح کرد: خوشبختانه این طرح به تایید شورای نگهبان رسیده است و به زودی اجرایی خواهد شد که امیدواریم شاهد تحولات مثبتی در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x