تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

طلب شهرداری کرج از دستگاه‌ های دولتی

  • کد خبر : 227384
  • 06 آبان 1400 - 12:15
طلب شهرداری کرج از دستگاه‌ های دولتی

شهردار کرج گفت: شهرداری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب دارد.

به گزارش کمال مهر ،مصطفی سعیدی سیرائی در نشستی مشترک با مسئولان موسسه رازی با اشاره به این که اراده مدیریت شهری بر حل مشکلات شهر و شهروندان است گفت: بدون شک باهمت همکاران و یاری اعضای شورا از مشکلات پیش رو عبور می‌کنیم.

سیرائی با اشاره به مسائل فی‌مابین شهرداری و موسسه سرم‌سازی رازی افزود: امروز تأمین منابع مالی طرح ها به دغدغه‌ای جدی برای مدیریت شهری تبدیل‌شده و از همین رو از موسسه رازی درخواست می‌شود تا فرصتی به شهرداری بدهد تا بتوانیم با تدبیر مسائل را حل کنیم.

شهردار کرج گفـت: مدیریت شهری در شرایط مختلف حامی موسسه رازی به‌عنوان یکی از سرمایه‌های ملی استان بوده و همین رویکرد را ادامه  خواهد داد.

سعیدی سیرائی افزود: شهرداری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب دارد و اگر این دستگاه‌ها به بخشی از تعهدات خود عمل کنند، شهرداری می‌تواند تعهدات خود را به سرم‌سازی رازی بپردازد.

او گفت: از سال ۹۴ شهرداری متعهد شده بود تا با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان نسبت به احداث ساختمان واکسیناسیون در مجموعه موسسه رازی اقدام کند که اولین مناقصه آن برگزار شده است.

شهردار کرج افزود: شهرداری آمادگی دارد این مبلغ را به‌شرط اینکه فرایند به‌کارگیری پیمانکار از طریق این موسسه صورت بگیرد، پرداخت کند.

سعیدی سیرائی گفت: احداث ساختمان واکسیناسیون فرایندی پیچیده و تخصصی است بنابراین بهتر است از طریق پیمانکاری که این موسسه انتخاب می‌کند صورت بگیرد.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x