تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

پلمب کارگاه تولید مایع تخم مرغ غیر بهداشتی

  • کد خبر : 227352
  • 06 آبان 1400 - 12:26
پلمب کارگاه تولید مایع تخم مرغ غیر بهداشتی

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف ۱۶ تن مایع تخم مرغ غیر بهداشتی و تعداد ۱۳ هزار ۵۰۰ عدد تخم مرغ فاقد مجوز در بازرسی ازیک کارگاه خبر داد.

به گزارش کمال مهر،سرهنگ فرج الله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر راه اندازی یک کارگاه غیر بهداشتی و فاقد مجوز تهیه مایع تخم مرغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: در ادامه پس از تایید و اطمینان از صحت خبر، ماموران انتظامی با همکاری کارشناسان دامپزشکی در بازرسی از محل، تعداد یک هزار و ۶۰۰ عدد دبه ۱۰ کیلوگرمی مایع تخم مرغ غیر بهداشتی و تعداد ۱۳ هزار ۵۰۰ عدد تخم مرغ فاقد مجوز را کشف کردند.

سرهنگ اسدالهی با بیان این که کارگاه تولید مایع تخم مرغ‌های غیر بهداشتی توسط ماموران پلمب شد، گفت: ارزش ریالی تخم مرغ‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضایی، در پایان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x