تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

سردسته باند شرکت های هرمی را شناسایی کنید

  • کد خبر : 227244
  • 04 آبان 1400 - 14:53
سردسته باند شرکت های هرمی را شناسایی کنید

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر سردسته باند عضوگیری شرکت‌های هرمی، از شهروندان خواست چنان چه توسط این فرد مورد کلاهبرداری واقع شده اند، به پلیس آگاهی این استان و یا شعبه ۱۳ دادسرای ناحیه یک کرج مراجعه کنند.

به گزارش کمال مهر ،سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرزگفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه عضوگیری شرکت‌های هرمی در سطح استان البرز، بررسی موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی این  استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: کارآگاهان پس از بررسی خبر و اطمینان از صحت موضوع با انجام اقدامات اطلاعاتی- پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر کرج شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

نادربیگی گفت: با توجه به فعالیت گسترده این متهم در سطح استان البرز، بازپرس شعبه ۱۳ دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرج دستور انتشار تصویر بدون پوشش نامبرده را صادر کرده تا چنانچه شهروندان توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان واقع در کرج، میدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی اداره عملیات ویژه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x