تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پیش بینی یخبندان در راه‌های کوهستانی البرز

  • کد خبر : 227226
  • 04 آبان 1400 - 16:47
پیش بینی یخبندان در راه‌های کوهستانی البرز

مدیرکل هواشناسی استان البرز در خصوص کاهش شدید دما و بارش برف در محورهای کوهستانی البرز هشدار داد و گفت: تردد در محورهای کوهستانی استان البرز از جمله جاده گردشگری کرج – چالوس و طالقان را دارند، زنجیر چرخ و سوخت کافی همراه داشته باشند.

به گزارش کمال مهر ،آرش بهاروند، مدیرکل هواشناسی استان البرز،  در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان البرز، گفت: طبق بررسی الگوهای هواشناسی استان البرز، شاهد کاهش دما در منطقه البرز مرکزی خواهیم بود.

وی بیان کرد: بنا بر تحلیل کارشناسان این حوزه شاهد گذر سریع موج ناپایدار ضعیف و سرد از اواخر وقت امشب تا ظهر فردا چهارشنبه از ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان البرز خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مه آلودگی و یخبندان سطحی پیش بینی شده است، اظهار کرد: همچنین وزش باد و رخداد بارش‌های ساعتی باران و برف، به ویژه در ارتفاعات جاده چالوس و محور طالقان نیز انتظار می‌شود.

بهاروند در پایان خطاب به مسافران مسیرهای کوهستانی  یادآور شد: بر این اساس رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان البرز از جمله جاده گردشگری کرج – چالوس و طالقان را دارند، زنجیر چرخ و سوخت کافی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x