تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

ایثار در راه مبارزه با مواد مخدر

  • کد خبر : 227224
  • 04 آبان 1400 - 16:59
ایثار در راه مبارزه با مواد مخدر

سرپرست معاونت اجتماعی البرز گفت: شهدای بسیاری در مسیر مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام می‌شود.

به گزارش کمال مهر ، سرهنگ رنجبرپور، سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز گفت: شعار امروز پلیس تلاش جهادی و ایثار و شهادت است، امروز حجم زیادی از مواد مخدر معدوم می‌شود و شهدای بسیاری در حوزه مبارزه با مواد مخدر به ویژه در مرز‌ها تقدیم نظام می‌شود.

او افزود: فردا آخرین روز از هفته نیروی انتظامی است در روز‌هایی که پشت سر گذاشتیم برنامه‌ها مازاد بر وظایف درنظرگرفته شده بود.

سرهنگ رنجبرپور گفت: پلیس هوشمند، امنیت پایدار شعار امسال نیروی انتظامی بود و بیشتر تلاش فرماندهی انتظامی این بود که هوشمندسازی نیروی انتظامی به اطلاع شهروندان برسد.

او با بیان این که تا کنون ۱۰۰مورد هوشمندسازی در حوزه نیروی انتظامی داشتیم، افزود: تا چندی پیش برای ترخیص خودرو بیش از ۱۶۰۰نفر مراجعه کننده داشتیم بنابراین این مورد به پلیس‌های ۱۰+ واگذار و منجر به کاهش حجم مراجعات شد.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز گفت: افراد می‌توانند از طریق مراجعه به سایت پلیس من اقدام به ارزیابی گذرنامه و ترخیص خودروی خود کنند.

او افزود: ما منتظر ورود مواد مخدر به استان نمی‌مانیم بلکه خیلی از اوقات مبارزه با مواد مخدر با همکاری نیروی انتظامی سایر استان‌ها نیز طی عملیات‌های مشترک انجام می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x