تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد

  • کد خبر : 227164
  • 04 آبان 1400 - 12:44
مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان این استان، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش کمال مهر، هادی آشتیانی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرزگفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از طرف ادارات کل استانی نهاد مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه، تماس‌های متقاضیان و مجریان و بازگشایی کتابخانه‌ها، مدارس این استان با تصمیم شورای سیاستگذاری،مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز افزود: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) و بخش ویژه حضرت مهدی (عج)، با انتشار فراخوانی همزمان با آغاز دهه کرامت شروع به فعالیت کرده است.

آشتیانی گفت: این جشنواره در دهمین دوره علی رغم مشکلات و چالش‌های پیش رو به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور که به حذف بخش مکتوب این جشنواره و تمرکز بر شرکت از طریق فضای مجازی منجر شد، قریب به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مشارکت کننده کشوری داشت.

او افزود: در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شش عنوان کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های البرز گفت: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود.

آشتیانی افزود: علاقه‌مندان  این استان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، تا ۳۰ آذرماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/ ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x