تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مجوز تردد شبانه نداشته باشید، جریمه می‌شوید!

  • کد خبر : 227151
  • 04 آبان 1400 - 9:30
مجوز تردد شبانه نداشته باشید، جریمه می‌شوید!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد همچنان به قوت خود باقی است و افرادی که مجبور به تردد شبانه هستند باید از فرمانداری مجوز بگیرند و یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش کمال مهر ،حمداله رحمتی پور، رئیس پلیس راهور استان البرز،  گفت: ممنوعیت‌های تردد همچنان به قوت خود باقی است و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد در کلیه شهرها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد پلاک‌های غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان برقرار است، افزود: در استان البرز با توجه به رنگبندی شهرها، تردد پلاک های غیر بومی در کرج با وضعیت نارنجی، ممنوع است و در سایر شهرها با وضعیت زرد، ممنوعیت تردد شبانه  اجرا می‌شود و تردد پلاک‌های غیر بومی در سطح شهرها اشکالی ندارد.

این مقام انتظامی در خصوص اعمال قانون برای  تردد شبانه افراد شاغل، گفت: افرادی که در ساعات ممنوعیت تردد شبانه، تردد و حضورشان در شهر ضروری است، باید برای کار خود برنامه ریزی داشته باشند و از  فرمانداری مجوز بگیرند. همچنین می‌توانند برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی یا تاکسی های اینترنتی استفاده کنند. در غیر اینصورت ممنوعیت تردد شبانه برای پلاک‌های شخصی همچنان وجود دارد و اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مصوبات ستاد  مقابله با کرونا لازم الاجراست و ما به عنوان مجری قانون، ملزم به اجرای  مصوبات ستاد کرونا هستیم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x