تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

طرح توریسم گردی در کرج تدوین می‌شود

  • کد خبر : 227143
  • 04 آبان 1400 - 9:25
طرح توریسم گردی در کرج تدوین می‌شود

فرماندار کرج با اشاره به مصوبه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا در کشور مبنی بر بازگشایی مرزها به روی گردشگران، گفت: این هنر مدیران شهر است که چگونه بتوانند زمینه رونق گردشگری و ایجاد درآمدهای پایدار را از حضور گردشگران در این منطقه فراهم آورند.

به گزارش کمال مهر ، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، صبح امروز طی نشستی با بیان اینکه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مرزهای کشور به روی گردشگران باز کرده است، گفت: اکنون باید از این ظرفیت برای تبلیغ و ترویج صنعت گردشگری در منطقه استفاده کنیم.

قاسم پور اجرای طرح تبلیغات گردشگری شهرهای کرج را در دستور کار مدیران شهری قرار داد و گفت: این هنرمدیران شهری است که با بستر سازی مناسب جذب گردشگر و توریست را در استان البرز که مسیر بیش از ۱۴ استان مواصلاتی کشور است فراهم نمایند.

وی تابلوهای سطح شهر و مسیرهای جاده ای منتهی به کلانشهر کرج را یکی از ظرفیت ها برای معرفی و جذب توریسم و گردشگر خواند و افزود: تا به امروز هیچ برنامه مدونی در رابطه با صنعت گردشگری در مرکز استان البرز ارائه نشده است و تمامی طرح ها نیز به نوعی فصلی و مقطعی بوده‌اند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه ایده ها و راهکارهای جذب گردشگر یک سرفصل است و در کنار آن ایجاد بسترهای گردشگری نیز مولفه مهمی در ترغیب مسافران محسوب می‌شود، بیان کرد: چهارمین مسیر گردشگری کشور از کرج می‌گذرد و تا به امروز نیز بعنوان یک مسیر عبوری به آن نگریسته ایم در حالی که بسیاری از ظرفیت‌های گردشگری از جمله سد، پیست، رودخانه، طبیعت بکر و.. در دل این مسیر و روستاهای آن نهفته است که با ایجاد ساز و کارهای مناسب بنحوی که طبیعت آسیب نبیند باید از این ظرفیت ها برای رونق گردشگری و ایجاد درآمدهای پایدار بهره‌مند شویم.

وی افزود: رونق گردشگری در این منطقه توسعه و آبادانی هر چه بیشتر را به همراه خواهد داشت و بسیاری از عقب ماندگی‌های سال‌های قبل را جبران خواهد کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x