تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

خداوند افتخار ساخت مسجد را نصیب مؤمنان کرده است/ پیامبر اکرم (ص) مسجد را مرکز حکومت اسلامی قرار داد

  • کد خبر : 227075
  • 02 آبان 1400 - 12:54
خداوند افتخار ساخت مسجد را نصیب مؤمنان کرده است/ پیامبر اکرم (ص) مسجد را مرکز حکومت اسلامی قرار داد

حجت الاسلام رضائی گفت: مسئولیت و توفیق ساخت و آباد کردن مسجد به کسانی سپرده شده که دارای دو خصوصیت ارزشمند خدا باوری و معاد باوری باشند.

به گزارش کمال مهر ، امام جمعه مهرشهر کرج در حاشیه آئین افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل (ع) که همزمان با عید مبعث برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: یکی از سنت های نبی مکرم اسلام (ص) ساخت مسجد بود.
حجت الاسلام رضایی افزود: پیامبر اکرم (ص) با تشکیل حکومت اسلامی مسجد را مرکز حکومت اسلام قرار دادند در نتیجه مسئولیت و توفیق ساخت و آباد کردن مسجد به کسانی سپرده شده که دارای دو خصوصیت ارزشمند خدا باوری و معاد باوری باشند.
وی با اشاره به اینکه خداوند افتخار ساخت مسجد را نصیب مؤمنان کرده است، اظهار داشت: امیدواریم با کمک خیرین، کسبه محل و شورای شهر کرج شاهد تکمیل حضرت ابوالفضل (ع) مسجد تا سال آینده باشیم.
امام جمعه مهرشهر در ادامه گفت: خدای متعال پیغمبر اکرم (ص) را در قران به عنوان اسوه حسنه معرفی کردند، اسوه یعنی شاخص و الگو، همان کسی که باید زندگی خود را با ایشان تطبیق دهیم تا یک زندگی متعالی داشته باشیم.
حجت الاسلام رضایی در خاتمه خاطر نشان داشت: قران کریم افرادی را به عنوان مقتدای قرانی معرفی می‌کند تا انسان این شاخص ها را مد نظر قرار دهد در نتیجه کارایی اسوه ساختن یک سبک زندگی برای بشر خواهد بود.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227075

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x