تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

سرکشی و دیدار صمیمانه با یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس

  • کد خبر : 226806
  • 22 مهر 1400 - 11:18
سرکشی و دیدار صمیمانه با یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس

مهندس محمد یساولی مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج به اتفاق سرهنگ پاسدار علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) کرج با حضور در منزل برادر جمشید شاکرنیا به دیدار و سرکشی از این یادگار هشت سال دفاع مقدس پرداختند. شاکرنیا از ایثارگران سرافراز، جانباز ۵۰ درصد جنگ تحمیلی و همچنین برادر دو شهید والامقام در […]

مهندس محمد یساولی مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج به اتفاق سرهنگ پاسدار علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) کرج با حضور در منزل برادر جمشید شاکرنیا به دیدار و سرکشی از این یادگار هشت سال دفاع مقدس پرداختند. شاکرنیا از ایثارگران سرافراز، جانباز ۵۰ درصد جنگ تحمیلی و همچنین برادر دو شهید والامقام در منطقه فاز ۴ مهرشهر است.

به گزارش کمال مهر ، در ذیل این دیدار مهندس یساولی با اشاره به اینکه آرامش امروز ایران اسلامی مدیون ایثار و از جان گذشتگی های شهدا و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تمامی موفقیت ها را مدیون رشادت و شجاعت شهدا و جانبازان هستیم و خدمت به خانواده شهدا و جانبازان تنها یک وظیفه اداری و سازمانی نیست بلکه یک عشق و علاقه ذاتی است.

در ادامه این دیدار سرهنگ شعبانی با بیان اینکه جانبازان عزیز، آنان که ایثار و فداکاریشان، نشانه‌ایى در جسم مطهرشان باقى گذارده و یادگار آن لحظه‌ حساس را همواره با خود دارند، داراى سهمى ارزشمند در این تاریخ پرافتخارند که باید مورد احترام جامعه قرار گیرند، شهامت و شجاعت ایثارگران را در دوران دفاع مقدس، ستود و تصریح کرد: جز عشق نمی توانست این عزیزان را در دمای ۵۰ درجه تابستان در جنوب و در سرمای غرب آن ها را پای نظام نگه ندارد و جانبازان در تمام دوران زندگی و در هر سمت و منصبی که باشند با همان روحیه دوران دفاع مقدس همچنان در سنگر کار و سازندگی کوشا هستند.

در انتهای این دیدار نیز به رسم ادب از برادر رزمنده جمشید شاکرنیا معتمد منطقه فاز ۴ مهرشهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران کرج تقدیر و تشکر بعمل آمد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x