تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

️ آخرین رنگ بندی کرونایی در البرز

  • کد خبر : 226745
  • 28 مهر 1400 - 9:55
️ آخرین رنگ بندی کرونایی در البرز

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه کرج در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت دز سوم واکسن کرونا برای کادر درمان و بیماران صعب العلاج آماده است و به تدریج تزریق می‌شود.

به گزارش کمال مهر ، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونای استان البرز، در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان، گفت: در حال حاضر طالقان در وضعیت آبی، کرج نارنجی و مابقی شهرستان‌های استان هم در وضعیت زرد قرار دارند.

این مقام مسؤول در ادامه یادآور شد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت تزریق دوز سوم به کادر بهداشت و درمان که در صف اول مقابله با کرونا قرار دارند و همچنین بیماران صعب العلاج از مدتی قبل شروع شده و به تدریج در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود موج جدید دور از انتظار نیست، اظهار کد: تعداد مراجعین سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان حدود ۲۰۰۰ نفر است که این آمار بالا ارزیابی می‌شود و خطر بیخ گوش استان است.

بابایی با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون و برداشته شدن محدودیت سنی در استان اظهار کرد: در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود و در خصوص تامین واکسن هیچ کمبودی وجود ندارد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x