تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

عرصه‌های سبز منطقه پنج احیا شد

  • کد خبر : 226728
  • 27 مهر 1400 - 13:15
عرصه‌های سبز منطقه پنج احیا شد

فیض گفت: همزمان با آغاز فصل پاییز فضا‌های سبز در منطقه پنج احیا شد.

به گزارش کمال مهر ،سید رضا فیض، مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: زیباسازی محیط شهری و ایجاد شورونشاط محیطی و توسعه و تنوع فضای سبز همزمان با آغاز فصل پاییز در این منطقه  در حال انجام است.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج  افزود: در این فصل که شاهد تغییر رنگ‌ها در بوستان‌های شهر خواهیم بود گل‌کاری گل‌های پاییزی و استفاده ازگل‌های مقاوم با اقلیم منطقه و متناسب با آب‌وهوای پاییزی در سطح این منطقه کاشته می‌شود.

فیض گفت: تعویض کف‌پوش محوطه بازی کودکان پارک پدر به مساحت ۴۹۰ مترمربع و بهسازی فضای سبز پارک‌های سطح این منطقه همچنین کاشت انواع درخت، درختچه و گل فصلی در سطح منطقه انجام شده است.

او با اشاره به این که ۱۲ هزار مترمربع از عرصه‌های سبز منطقه علف زدایی شده است، افزود: حذف و جمع‌آوری سرشاخه‌های خشک و خطرساز و درختان خشک خطرساز نیز به همت نیرو‌های خدمات شهر این منطقه انجام‌شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج  از جمع‌آوری خاک مازاد و نخاله‌های ساختمانی پای درختان حاشیه معابر و ایجاد آبخور مناسب همچنین تعمیر و ترمیم لوله‌های انتقال آب عرصه‌های فضای سبز خبر داد وگفت: توسعه و جنگل‌کاری سطح منطقه طبق برنامه زمان‌بندی ماهیانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x