تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سارق با خودروی سرقتی در دام پلیس

  • کد خبر : 226717
  • 27 مهر 1400 - 15:09
سارق با خودروی سرقتی در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری یک سارق خودرو‌های سرقتی که اقدام به سرقت خودرو در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران کرده بود خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرزگفت: ماموران پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی این استان، موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پرایدمسروقه شدند.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: ماموران خودرو مسروقه را در حالی در یکی از محور‌های مواصلاتی مشاهده که طی استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل مشخص شد این خودرو سرقتی  است که بارعایت قانون بکارگیری سلاح سارق را به همراه خودروی سرقتی متوقف کردند.

نادربیگی با اشاره به این که در بررسی‌های ماموران از متهم مشخص شد او طی هفته گذشته اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو پراید از یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران کرده و قصد دارد با این خودرو اقدام به سرقت در سطح استان کند که با هوشمندی پلیس این فرد دستگیر شد.

او با اشاره به این که اقدامات قانونی برای شناسائی مالک و تحویل خودرو مکشوفه وسایر سرقت‌های احتمالی از سوی سارق ادامه دارد، افزود: جلب رضایت عمومی مردم هدف اصلی پلیس است و نیروی انتظامی در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x