تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کرونا در البرز همچنان جان ‌می‌گیرد/۶۱۸ بیمار تحت مراقبت هستند

  • کد خبر : 226675
  • 27 مهر 1400 - 12:48
کرونا در البرز همچنان جان ‌می‌گیرد/۶۱۸ بیمار تحت مراقبت هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی یک روز گذشته آمار بستری‌های کرونا به رقم ۶۱۸ تن رسید؛ در این یک روز هفت خانواده نیز عزیزان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

به گزارش کمال مهر ، شهرام صیادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری با اشاره به اینکه مرکز استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: طی یک روز گذشته شاهد بستری ۷۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بوده‌ایم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهروندان در برخی شرایط عادی انگاری دارند و اصول بهداشتی آنطور که انتظار می‌رود رعایت نمی‌شود، افزود: با این تفاسیر می‌توان گفت مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۷۴ هزار و ۹۳۶ نفر است.

صیادی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۶۱۸ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۳۰۰ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند، یادآور شد: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۶۲۳۱ نفر رسیده است؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۸ هزار و ۸۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x