تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

متروی کرج، آرزویی که حسرت شد و وعده‌هایی که تو خالی ماند

  • کد خبر : 226632
  • 26 مهر 1400 - 13:30
متروی کرج، آرزویی که حسرت شد و وعده‌هایی که تو خالی ماند

کرج، دومین کلانشهری بود که استارت مترو در آن زده شد اما این گره گشای ترافیک اکنون حسرت شهروندان این شهر محسوب می‌شود.

به گزارش کمال مهر، حدودا پانزده سال پیش بود که احداث قطار شهری در شورای شهر کرج مصوب و آغاز شد.

طرحی که پیش بینی می شد تا پایان آن دوره از شورا به بهره برداری برسد تا سال ها به شعارهای انتخاباتی کاندیداهای مجلس و پارلمان شهری تبدیل شد تا این که در دوره پنجم شورای شهر کرج، بیشترین بلوف ها راجع به آن به میان آمد و تاریخ افتتاح آن بارها اعلام شد اما این طرح با هزینه های میلیاردی تا کنون برزمین مانده است.

مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار کرج در این باره به خبرنگار ما گفت: عمده تصمیمات در شورای پنجم متروی کرج گرفته شد و خط چهارراه طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر نود و هشت درصد پیشرفت داشته است که اکنون پانصد میلیارد تومان برای افتتاح آن نیاز داریم و اگر پول نقد داشته باشیم این طرح تا یازده ماه آینده افتتاح می شود.

او افزود: بین آب منطقه ای البرز و شهرداری کرج درخصوص احداث دریاچه مصنوعی کرج اختلافاتی وجود دارد که کارگروهی مشغول رسیدگی به آن است.

شهردار کرج گفت: تعدد جا به جایی مدیران در مدیریت پسماند باعث شده است که طرح های خوب در حلقه دره به سرانجام نرسد و این منطقه مشکل کرج نیست بلکه مشکل همه استان البرز محسوب می شود.

او افزود: برای رفع مشکلات مردم آماده همکاری با همه ارگان های استانی و شهری را داریم.

سعیدی سیرایی با بیان این که طرح علمداران جهادی روزهای جمعه برگزار می شود، گفت: این طرح، امور برزمین مانده مناطق را با رعایت اولویت نقاط آسیب پذیر ساماندهی می کند که براساس آن از طریق همکاری با سایر ارگان ها، خدمات شهری، عمرانی، فرهنگی، پزشکی و… به شهروندان ارائه می شود.

او با اشاره به مشکلات انتزاع فردیس از کرج، افزود: جلسه ای در فرمانداری برگزار و به صورتجلسه ای ختم شد که آن را به لایحه تبدیل و آن را به شورای شهر ارائه می کنیم؛ با تصویب این لایحه بخش اعظمی از انتزاع فردیس از کرج محقق می شود.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x