تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

در زمان شیوع کرونا پلیس یک ساعت هم تعطیل نبود

  • کد خبر : 226562
  • 17 مهر 1400 - 0:41
در زمان شیوع کرونا پلیس یک ساعت هم تعطیل نبود

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در زمان شیوع بیماری مأموریت‌های پلیس تغییر کرد، گفت: برخلاف برخی از ادارات و نهادها که تعطیل بودند در زمان اوج بیماری هم پلیس حتی یک ساعت تعطیل نبود.

به گزارش کمال مهر ،عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، صبح امروز در آئین صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان البرز که در ستاد فرماندهی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف اصلی پلیس خدمت به مردم است، گفت: هدف ما این است که با ایجاد نظم و امنیت در جامعه به مردم خدمت کنیم؛ در این راستا موفقیت‌های زیادی در استان البرز رقم خورده است.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: یکی دیگر از اهداف ما که در دستورکار قرار گرفته و جزو اولویت‌ها به شمار می‌رود برخورد مطلوب پلیس در راستای تعالی رفتار کارکنان است.

این مقام مسؤول ضمن تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای تقویت نقاط قوت و رفع کاستی‌ها و نقایص به کار گرفته ایم، اظهار کرد: خدمت در این جایگاه یک فرصتی است که در اختیار ماموران ناجا قرار گرفته است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، یادآور شد: شیوع بیمار موجب شد تا فعالیت‌ و مأموریت‌های ناجا تغییر کند، در این میان چند تن از همکاران را از دست دادیم.

محمدیان در پایان اضافه کرد: با اینکه بسیاری از ادارات و نهادهای دولتی در ایام کرونا تعطیل بودند اما برای حفظ امنیت استان ستادهای عملیاتی حتی یک ساعت نیز تعطیل نشدند و به طور شبانه‌روزی در خدمت مردم بودند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226562

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x