تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

درخواست ۶۰۰ زندانی در البرز بررسی شد

  • کد خبر : 226541
  • 18 مهر 1400 - 11:33
درخواست ۶۰۰ زندانی در البرز بررسی شد

رئیس کل دادگستری استان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج و دادستان عمومی و انقلاب کرج به همراه ۳۰ تن از قضات دادگستری استان با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج با ۶۰۰ نفر از زندانیان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش کمال مهر ، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در حاشیه حضور در ندامتگاه مرکزی کرج، گفت: برنامه‌های متعددی از سوی معاونت قضایی در امور نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان به همراه مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان به منظور بازدید دوره ای قضات از زندان‌ها تدارک دیده شده است.

رئیس کل دادگستری دادگستری استان البرز ادامه داد: این برنامه علاوه بر حضور قضات ناظر بر زندان ها است که به صورت مستمر حضور دارند و برنامه ریزی شده از شهرهای مختلف استان با زندانیان مربوطه دیدار و گفت و گو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار ۳۰ نفر از قضات و مدیران مربوط به شهرستان کرج حضور دارند اضافه کرد: قضات دادگاه های کیفری یک و دو، قضات دادگاه‌های تجدیدنظر و سرپرستان مجتمع های قضایی در این بازدید حضور دارند و درخواست زندانیانی که پرونده آن‌ها در دادگاه های کیفری یک و دو و دادگاه تجدیدنظر در حال رسیدگی است بررسی شد.

وی با اشاره به رسیدگی به درخواست حدود ۶۰۰ نفر از زندانیان در این دیدار، تصریح کرد: این دیدارها به صورت مداوم ادامه خواهد داشت تا به درخواست های تمام زندانیان در اسرع وقت رسیدگی شود.

حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب و مرکز استان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه دیدار قضات به صورت هفتگی تدوین شده است، گفت: علاوه بر این برنامه منسجم و تجمیعی برای دیدار با زندانیان در ندامتگاه‌های استان تدارک دیده شده است و در کنار آن قضات موظف شده اند ملاقات الکترونیکی هفتگی نیز با زندانیان داشته باشند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x