تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

شرط اجازه فعالیت کسبه؛ تزریق دو دُز واکسن کرونا

  • کد خبر : 226656
  • 26 مهر 1400 - 17:23
شرط اجازه فعالیت کسبه؛ تزریق دو دُز واکسن کرونا

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: شاغلان در واحدهای صنفی از اول آبانماه در صورتی اجازه فعالیت دارند که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

به گزارش کمال مهر ،بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، بر لزوم انجام واکسیناسیون توسط کسبه تاکید کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد؛  اصناف، متصدیان واحدهای صنفی و پرسنل شاغل در واحدهای صنفی، هر دو دوز واکسن را دریافت و کارت واکسیناسیون را در محل واحد صنفی نگهدارند تا در صورت مراجعه بازرسان هر یک از دستگاه‌ها، قابل ارائه باشد.

وی با بیان اینکه تمامی افراد شاغل در واحدهای صنفی تا پایان مهرماه برای انجام واکسیناسیون فرصت دارند، تصریح کرد: واحدصنفی به شرطی اجازه فعالیت دارد که تمامی افراد شاغل در واحد صنفی هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند که این موارد به همه واحدهای صنفی ابلاغ شده و موظف به رعایت آن هستند.

رئیس اتاق اصناف البرز یادآور شد: فقط انجام واکسیناسیون برای جلوگیری از شیوع بیماری کافی نیست و  تمام دستورالعمل های بهداشتی که برای اصناف تعریف شده است، باید رعایت شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: از پایان مهرماه، تمامی واحدهای صنفی مکلفند مستندات تزریق هر دو دُز واکسن را به بازرسان ارائه کنند و در غیر این صورت با افراد برخورد می‌شود.

حصاری بیان کرد: همه مراکز انجام واکسیناسیون در استان البرز خلوت است و همه مراجعه کنندگان از جمله اصناف می‌توانند  بدون کمترین معطلی دُز اول یا دوم  واکسن  را دریافت کنند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x