تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

معرفی نماینده البرز در لیگ برتر بدمینتون

  • کد خبر : 225551
  • 05 مهر 1400 - 18:14
معرفی نماینده البرز در لیگ برتر بدمینتون

نماینده البرزی در لیگ برتر بدمینتون کشور با بازیکنان بومی و استعدادهای درخشان حاضر شد که در نخستین بازی خود در مقابل تیم دانشگاه یزد با شکست مواجه شد.

به گزارش کمال مهر ، با اعلام فدراسیون بدمینتون لیگ برتر بدمینتون آقایان و بانوان کشور از فردا آغاز خواهد شد.

در این دوره از مسابقات البرز در هر دو بخش آقایان و بانوان شرکت می‌کند و با به خدمت گرفتن بازیکنان برتر بومی و عضو تیم ملی کشور سعی در قوت بخشیدن و حضور مدعی در این رقابت‌ها دارد.

در بخش آقایان ٨ تیم پروتئین ۹۹ البرز، توس مسیر مشهد، نماینده سیستان و بلوچستان، رعدپدافندهوایی قم، نماینده اراک، شهرداری شهربابک و دانشگاه یزد و چادرملو اردکان و در بخش بانوان ۵ تیم میلاد تبریز، نوین تهران، شهید فخار مشهد، مس شهربابک و پروتئین ۹۹ البرز حاضر هستند.

تیم آقایان در هفته اول میزبان دانشگاه یزد خواهند بود و بانوان بدمینتون باز البرزی به تبریز سفر کرده تا دیدار افتتاحیه با مدافع عنوان قهرمانی میلاد تبریز برگزار کند.

میکاییل مرئی، مهرداد رحمانی، یاسین معتمدیان، ارشیا عمل کننده، ایمان معمارپور و محمدصادق سعادت با هدایت هادی عمل کننده به عنوان سرمربی و علی مولا مربی و در کنار فرشاد جهانبانی سرپرست تیم پروتئین ۹۹ البرز در این دوره از مسابقات حاضر میشوند.

شیوا پذیرفکار، کیاناهاشمی، هاله همدانچی و هستی رحیمی با سرمربی‌گری خانم سلامت و مربی خانم حضوری به مصاف رقیبان خود می‌روند.

علی مولا، مربی تیم پروتئین البرز، در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از کرج، با اشاره به بازی افتتاحیه این تیم که میزبان تیم دانشگاه یزد بود، گفت: طی در مدت سه ماه گذشته با پشت سر گذاشتن تمرینات منسجم به آمادگی مطلوبی دست پیدا کرده‌ایم.

وی در خصوص لیگ بدمینتون امسال، افزود: نماینده البرز در اولین سال حضور خود در لیگ برتر بدمینتون و سطح اول کشور قرار گرفته است، تمام نفرات در بخش آقایان بازیکنان بومی استان هستند و فقط یک بازیکنان در فصل نقل و انتقالات به اردو تیم اضافه شده است و تا پایان نیم‌فصل با همین ترکیب به مصاف حریفان خواهیم رفت تا بتوانیم أرنج و ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ امسال را بدست آوریم.

مولا در خصوص سطح لیگ بدمینتون کشور، ادامه داد: با تدبیر خوبی که فدراسیون بدمینتون کشور داشت در این دوره مسابقات همه بازیکنان رنکینگ برتر کشور در یک تیم متمرکز نیستند و تقریبا می‌توان گفت در همه تیم‌ها‌ نفرات برتر کشور تقسیم شدند.

مربی نماینده البرز تصریح کرد: تیم یزد تجربه خوبی در لیگ برتر بدمینتون دارد و همین امر باعث شد مسابقه سختی را پیشرو داشته باشیم.

در پایان این دیدار در هفته آغازی لیگ برتر بدمینتون کشور، بازیکنان بومی کرج خیلی خوب درخشیدند و توانستن با یک بازی حساب شده خیلی خوب تیم دانشگاه یزد وارد چالش کنند.

در این رقابت نزدیک و پایاپای علی‌الرغم تلاش بسیار و نمایش فوق‌العاده بازیکنان باشگاه پروتئین ۹۹ البرز نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند و این دیدار خانگی واگذار کردند.

انتهای پیام/ش

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x