تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

ایجاد کلکتور در طرح بلوار ماهان ضروری است

  • کد خبر : 225414
  • 03 مهر 1400 - 17:20
ایجاد کلکتور در طرح بلوار ماهان ضروری است

قهرمانی بر ضرورت ایجاد کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی در بلوار ماهان شهرستان کرج تأکید کرد.

به گزارش کمال مهر، مریم قهرمانی صارم،  نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج به همراه رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر و مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری از روند پیشرفت طرح تقاطع ماهان-آزادی بازدید کرد و گفت: بزرگ‌ترین چالش پیشروی این  طرح  قطع شدن مسیر کلکتور در ادامه کانال بلوار ماهان است که قطعاً در اولین بارندگی مشکلاتی را فراهم می‌آورد.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج افزود: فارغ از توجیهاتی که این تقاطع روگذر را به زیرگذر تبدیل کرده است و معارضات ایجادشده اعم از تأسیسات زیرزمینی، بهره‌برداری و سرعت بخشیدن به پایان این طرح می‌تواند شهر را به تکمیل پازل مسیری موازی خیابان شهید بهشتی نزدیک کند.

قهرمانی صارم  بابیان این که در حال حاضر بخشی از این طرح توسط پیمانکار و بخشی توسط سازمان عمران در حال انجام است، گفت: بازدید مستمر از پروژه‌ها و رصد پیشرفت فیزیکی بی‌تردید بر رفع موانع ادامه عملیات اجرایی مؤثر است.

او افزود: با اتمامی مشکلات مالی پیشروی شهرداری، همراهی شورای اسلامی شهر می‌تواند روش‌های جذب درآمد و تعریف طرح های زیرساختی برای شهر را به همراه داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج گفت: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های این‌جانب دچار شدن مدیریت شهری به آفت روزمرگی ست و غافل بودن از اقدامات زیرساختی و عمرانی است.

انتهای پیام /ر .ن

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x