تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

  • کد خبر : 225317
  • 02 مهر 1400 - 15:24
آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نام نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در این استان آغاز شد.

به گزارش کمال مهر ، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ارائه می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید) از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ از طریق وب سایت صندوق؛ به نشانی www.honarcredit.ir در این استان انجام خواهد شد.

مقدم گفت: با توجه به افزایش تعرفه‌های ارائه خدمات درمانی که از سوی شرکت‌های بیمه گر مورد تأیید بیمه مرکزی (به طور میانگین با حداقل ۶۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته) اعلام شد، صندوق اعتباری هنر در راستای دستور مقام عالی وزارت و بمنظور حمایت از اعضای تحت پوشش، حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه برای اعضاء منظور شود؛ بنابراین مصوب شد، نسبت به سال گذشته، هیچ گونه افزایش قیمتی در سهم حق بیمه پرداختی اعضا در قرارداد ۱۴۰۰_۱۴۰۱ اعمال نشود.

او افزود:  خدمات بیمه درمان تکمیلی در قالب ۳ طرح (امید، آرامش و رفاه) ارائه می‌شود.

انتهای پیام /ر .ن

۵ ۱ رای
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x