تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

قاضی‌زاده: اختیارات مدیران استانی بنیاد شهید افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 225224
  • 01 مهر 1400 - 11:03
قاضی‌زاده: اختیارات مدیران استانی بنیاد شهید افزایش می‌یابد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نگاه ما در دور جدید فعالیت مرکزگرا نیست و برای ارتقای خدمات به خانواده های شهدا و جامعه ایثارگر اختیارات مدیران استانی را ارتقا می‌دهیم.

به گزارش کمال مهر ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در حاشیه غبارروبی از مزار شهدای امامزاده محمد ضمن گرامیداشت مقام شهدا، گفت: نگاه ما در دور جدید فعالیت بنیاد شهید مرکزگرا نیست و در همین راستا تلاش داریم اولا برای بررسی مشکلات و مسائل سفرهای استانی متعددی داشته باشیم و ثانیا برای ارتقای و رفع نواقص خدمات به خانواده های شهدا و جامعه ایثارگر باید اختیارات مدیران استانی را ارتقا دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  افزود: ایران با اقتدار، مستقل و سربلند ما در اثر جهاد و رشادت و جانفشانی های شهدا به اینجا رسیده است.

قاضی‌زاده افزود: ما در منطقه‌ای هستیم که طمع استکبار جهانی را از قدیم تا به امروز برانگیخته است؛ کشورهای مختلفی طی سالیان گذشته و در طول تاریخ در این منطقه مورد هجوم قرار گرفته اند و اگر می‌بینیم امروز کشور ما در این منطقه یک کشور مستقل است.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه پیروزی جمهوری اسلامی دشمن را سرخورده کرده است، ادامه داد: تشدید دشمنی‌ها در ۴۰ سال گذشته به همین دلیل است. دشمن می‌داند با این مردم و این نظام سیاسی نمی‌تواند به خواسته‌های خود دست پیدا کنند.

قاضی زاده تاکید کرد:  ثروت، منابع و نیروی انسانی مناسب ظرفیت‌های است که استکبار جهانی را وادار می‌کند به این کشور طمع کنند، البته نوع طمع در طول سالیان دستخوش تغییر شده است، زمانی حمله می‌کردند و کشوری را به دست می‌گرفت اما امروز دشمن با هجمه فرهنگی حمله می‌کنند.

معاون رییس جمهور گفت: روحیه ایثار و شهادت در کشور ما زنده است، روحیات دهه ۶۰ زنده است. این را از تعداد شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت می‌توان فهمید. روحیه همان روحیه است و تنها شکل و قالب خدمت عوض شده است.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم همانند گذشته در مقابل دشمن پیروز باشیم باید نوع جبهه و مبارزه فرهنگی را بشناسیم و در مسیر مقابله با جنگ فرهنگی حرکت کنیم. امیدواریم بتوانیم در گام دوم انقلاب به درستی مسیر را شناسایی و برای نسل جوان تبیین کنیم.

قاضی زاده هاشمی در پایان ضمن گرامیداشت اربعین حسینی، تصریح کرد: قله فرهنگ ایثار و شهادت امام حسین (ع) است. بنیاد شهید موظف است پرچم امام حسین (ع) را بالا نگهدارد و در این مسیر حرکت کند.

انتهای پیام/ب/س

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x