تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

کنار گذر مهرشهر سبز می‌شود

  • کد خبر : 225120
  • 30 شهریور 1400 - 11:06
کنار گذر مهرشهر سبز می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات خاکریزی و آماده سازی بستر در رفیوژ میانی کنار گذر مهرشهر خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،  پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در بازدید از طرح کنار گذر مهرشهر گفت: عملیات خاکریزی و آماده سازی بستر کاشت در رفیوژ میانی کنار گذر مهرشهر توسط اکیپ اجرایی سازمان سیما، منظر و فصای سبز شهری کرج در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: کلانشهر‌ها امروز، علاوه بر رفع نیاز‌های فیزیکی باید پاسخگوی نیاز‌های روحی و فرهنگی شهروندان نیز باشند و هدف از اجرای این طرح نیز فراهم آوردن محیطی است که همه شهروندان در آن احساس لذت کنند.

بضاعتی پور گفت: در احداث فضای سبز در طرح کنار گذر مهرشهر، از گونه‌های سازگار با شرایط اقلیمی و مقاوم با کم آبی نظیر، ژونی پروس، سرو کامیس، زیتون تلخ، زرشک، پامپاس، گل محمدی، نارون، یوکا و… استفاده می‌شود.

او افزود: اکنون در گام‌های نخست این طرح و پس از پایان عملیات نخاله برداری، مراحل آماده سازی بستر، خاکبرداری و خاکریزی در زمین برای کاشت درختان در این فضا توسط ماشین آلات سنگین در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان گفت: توسعه و گسترش فضا‌های سبز شهری با هدف تلطیف هوا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان همچنین تأمین رفاه حال آن‌ها انجام می شود.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x