تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

منطقه حاشیه‌ای «اسلام آباد» صاحب زمین ورزشی چندمنظوره می‌شود

  • کد خبر : 225070
  • 30 شهریور 1400 - 15:36
منطقه حاشیه‌ای «اسلام آباد» صاحب زمین ورزشی چندمنظوره می‌شود

احداث زمین ورزشی چندمنظوره را پروژه مهم در جهت افزایش سرانه ورزشی شهر و بخصوص منطقه کم برخوردار اسلام آباد دانست و گفت: ضمن بررسی و رفع مشکلات این منطقه محروم اقدامات در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی این منطقه در دستورکار قرار دارد.

به گزارش کمال مهر ، علیرضا رحیمی، نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید از منطقه اسلام آباد،   گفت: در این بازدیدو دیدارمحلی مشکلاتی احصاء و با تحقق آنها بخشی از نیازها و خواسته‌های مردم و ساکنان این منطقه مرتفع شد.

وی در خصوص پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در این بازدید افزود: حفاری و ایجاد انشعاب فاضلاب، جدول و پله گذاری، جمع آوری ایستگاه نخاله‌های فضای سبز، بهسازی و راه‌اندازی زمین ورزشی داخل پارک آزادگان، دیوارکشی کوچه یوسفی، بهسازی زمین ورزشی و ارائه امکاناتی همچون توپ و تور والیبال برای زمین ورزشی جنب پارک، تملک چهار باب ملک واقع در طرح ساماندهی از جمله مواردی بود که به مدیر منطقه ارجاع و اقدامات لازم در جهت نیاز شهروندان صورت گرفت.

رحیمی بیان کرد: هم اکنون انشعابات خط فاضلاب با همکاری مدیر آبفای شهرستان و همکارانشان در خیابان های احمد کافی و خیابان حسینی بن بست اول، کوچه پورغلامی و فرعی‌های آن در اولویت قرار گرفته و بعضآ انجام شده و انشعابات فرعی معابر از جمله کوچه فرحبخش در دست اقدام می‌باشد. همچنین لیست مورد اشاره برخی اقدامات انجام و یا در حال تکیل است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر کرج، احداث زمین ورزشی چندمنظوره را پروژه مهم در جهت افزایش سرانه ورزشی شهر و بخصوص منطقه کم برخوردار اسلام آباد دانست و خاطر نشان کرد: اداره خدمات شهری منطقه ظرف مدت هفت روز نسبت به پاکسازی زمین ورزشی اقدام نمود و همچنین  طراحی احداث زمین ورزشی انجام شده و در حال برگزاری مناقصه می‌باشد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x