تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

تمدید طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی در البرز

  • کد خبر : 225097
  • 30 شهریور 1400 - 9:44
تمدید طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی در البرز

سرپرست پلیس راهور البرز از تمدید طرح ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی در استان البرز خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،سرهنگ حمدالله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهور البرز گفت: طرح تسهیل در ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی که از ۱۸ خرداد ماه سال جاری آغاز شده و علی رغم اتمام مهلت ۲ ماهه آن، به منظور رعایت حال شهروندان با تدبیر رئیس پلیس راهور ناجا تا ۱۸ مهرماه تمدید شد.

سرپرست پلیس راهور البرز  بیان این که طی ۲ سال اخیر برای رفاه حال شهروندان اقدامات و خدمات گسترده‌ای توسط پلیس راهور به مردم ارائه شده است افزود: طرح تقسیط جریمه‌های رانندگی (برای اولین بار در کشور) نوبت دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص خودرو، موتورسیکلت‌های رسوبی و … از جمله این اقدامات است.

او با اشاره به این که هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد گفت: برای ترخیص نیازی به پرداخت خلافی نیست و امکان پرداخت خلافی به‌صورت تقسیط یک ساله وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند، مورد بخشودگی واقع می‌گیرند.

سرپرست پلیس راهور البرز افزود: خودرو‌های فرسوده و همچنین خودرو‌هایی که هیچ گونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی هستند.

سرهنگ رحمتی پور همچنین در خصوص پرداخت عوارض و داشتن معاینه فنی خودرو‌های توقیفی گفت: هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری برای خودرو‌های ترخیصی و همچنین نیاز به معاینه فنی وجود ندارد و مالکان یا متصرفان بعد از ترخیص لازم است نسبت به پرداخت و انجام آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x