تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

بازرسی اتاق اصناف البرز از ۷ هزار واحد صنفی/واحدهای صنفی متخلف تذکر گرفتند

  • کد خبر : 224948
  • 29 شهریور 1400 - 10:47
بازرسی اتاق اصناف البرز از ۷ هزار واحد صنفی/واحدهای صنفی متخلف تذکر گرفتند

در این یک ماه گذشته معاونت بازرسی اتاق اصناف از ۷ هزار و ۷۴ واحد صنفی بازدید کرده و به بیش از ۴ هزار نفر تذکرات شفاهی داده است.

به گزارشکمال مهر ، بهروز حصاری رییس اتاق اصناف البرز ،در رابطه با ضوروت رسیدگی به فعالیت اصناف به ویژه در دوران کرونا گفت: در این یک ماه گذشته بازرسان معاونت بازرسی اتاق اصناف از ۷ هزار و ۷۴ واحد صنفی بازدید کرده اند و بعد از بررسی های میدانی ۴ هزار و ۳۱۰ واحد صنفی متخلف در همین بازه زمانی تذکر شفاهی دریافت کردند.

حصاری اضافه کرد: پرونده  ۱۱ واحد صنفی متخلف البرز در اجرای طرح تعطیلی صنوف به منظور پیشگیری از انتقال کرونا به تعزیرات حکومتی ارجاع شد همچنین در این مدت ۷ واحد متخلف اخطار کتبی دریافت کردند.

او افزود: با توجه به افزایش دوباره شیوع کرونا در البرز، طرح نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان در استان به صورت ویژه تشدید شد. تمام واحد های صنفی با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا، بیش از پیش موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

حصاری بیان داشت افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید در تمام  واحدهای صنفی، پاساژها، مجتمع های تجاری، بازارها ، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای به صورت ویژه انجام شود. بازرسان به شکل روزانه به همراه اتحادیه های مختلف، واحدهای صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می کنند.

وی افزود: نظارت های کامل از سوی مراجع ذیربط انجام می شود و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی ، واحدهای صنفی متخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/ب/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x