تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

توسعه مناطق کم برخوردار با همکاری گروه‌های جهادی

  • کد خبر : 224818
  • 26 شهریور 1400 - 17:07
توسعه مناطق کم برخوردار با همکاری گروه‌های جهادی

سرپرست شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری، از شهروندان نیز در حفظ و نگهداشت شهر کمک بگیرد.

به گزارش کمال مهر ، مصطفی سعیدی سیرائی، سرپرست شهرداری کرج گفت: علاوه بر تعامل دستگاه های خدمت رسان با یکدیگر، ضروری است مدیریت شهری، از شهروندان نیز در حفظ و نگهداشت شهر کمک بگیرد.

 سرپرست شهرداری کرج با بیان این که کمک گرفتن از مردم برای توسعه و نگهداشت شهر نیازمند فرهنگسازی است افزود: در صورتی که شهروند در جمع آوری زباله به شهرداری کمک کند، برای تمیز ماندن آن نیز تلاش خواهد کرد و این قدم خوبی برای تعامل میان شهر و شهروندان است.

سعیدی سیرائی همچنین به تعامل با گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: این گروه ها در اجرای بسیاری از اقدامات مهم که وظیفه دستگاه های اصلی بوده و در انجام آن کوتاهی کردند، به مدیریت شهری یاری رساندند.

او صداقت با مردم را از مهم ترین راه کارهای اعتمادسازی میان شهر و شهروندان ذکر کرد و افزود: محله سهرابیه یکی از مناطق کم برخوردار است که توسعه آن باید در اولویت شهرداری باشد، اما اگر مدیریت شهری از ۲۰ مشکل موجود می تواند طی سال جاری سه مشکل را حل کند، وعده ای جز این به مردم ندهد.

سعیدی سیرائی بر ایجاد زمین بازی برای جوانان محله سهرابیه تاکید کرد و گفت: با ایجاد فضایی برای اوقات فراغت جوانان در محله های کم برخوردار می توان از افزایش آسیب های اجتماعی نیز در این محلات جلوگیری کرد.

سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری با اشاره به اینکه تمامی واحدهای شهرداری باید در افزایش درآمد، کوشا باشند افزود: در کنار این امر مدیریت هزینه نیز باید از سوی همه مدنظر گرفته شود تا در اجرای امر خدمت رسانی نسبت به گذشته موفق تر عمل کنیم.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x