تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

طرح مبارزه با خرید و فروش تلفن‌های سرقتی اجرا می‌شود

  • کد خبر : 224750
  • 25 شهریور 1400 - 9:51
طرح مبارزه با خرید و فروش تلفن‌های سرقتی اجرا می‌شود

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با خرید و فروش تلفن های همراه مسروقه در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح از ۲۵۴ واحد موبایل فروشی بازدید و برای ۳۱ واحد اخطاریه پلمب صادر شد.

به گزارش کمال مهر ، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز،  گفت: در راستای پیشگیری از خرید و فروش گوشی‌های موبایل مسروقه و شناسایی مالخران این اقلام، طرح بازدید از فروشگاه‌های تلفن همراه در سطح استان البرز به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس نظارت بر اماکن عمومی و کلانتری‌های شهرستان‌های تابعه به اجرا گذاشته شد، از ۲۵۴ واحد موبایل فروشی بازدید شد که برای ۳۱ مورد آن‌ها اخطاریه پلمب صادر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در این طرح ۴۳۵ تلفن همراه مشکوک به سرقت و ۱۸۴ گوشی موبایل مظنون به قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره دستگیری ۱۰ متهم در این طرح خاطرنشان کرد: شناسایی مالخران اموال مسروقه یکی از اولویت‌های پلیس است، چرا که اگر کسی اموال مسروقه را خریداری نکند، سارقان برای انجام سرقت انگیزه ای نخواهند داشت.

نادربیگی با بیان اینکه اجرای اینگونه طرح ها با قدرت ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه معرفی خریداران اموال مسروقه است.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x