تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

کاظمی: واکسیناسیون دانش آموزان و اولیا در دستورکار قرار گرفت

  • کد خبر : 224570
  • 23 شهریور 1400 - 9:23
کاظمی: واکسیناسیون دانش آموزان و اولیا در دستورکار قرار گرفت

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال تحصیلی در بستر شبکه شاد از ابتدای مهر آغاز وبه مرور زمان دانش آموزان به صورت حضوری آموزش خواهند دید، گفت: واکسیناسیون دانش آموزان و اولیا در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش کمال مهر ، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، ظهر امروز در حاشیه سفر نیم روزه خود به استان البرز ضمن بازدید از پروژه‌های آموزشی و افتتاح برخی از این پروژه‌ها ضمن تقدیر از خیرین و فعالان این عرصه، گفت: اقدامات گسترده و قابل قبولی در راستای توسعه سرانه آموزشی در استان البرز به همت مسؤولان مربوطه صورت گرفته است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه با حضور در استان البرز ۲۵ پروژه آموزشی بزرگ بیانگر همت مسؤولان برای جایگاه این استان است، افزود: میانگین سرانه آموزشی استان البرز نیازمند ارتقاء است و باید به میزان فاصله سرانه استان تا میانگین کشوری بودجه و اعتبار در اختیار البرز قرار گیرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های این وزارتخانه از جمله مراکز «حیات طیبه» ظرفیتی است که آینده کشور را روشن می‌سازد؛ در این میان راه‌اندازی کاروان تجهیزات آموزشی، ورزشی و بهداشتی از البرز به مناطق محروم کشور این پیام را می‌دهد که آمادگی کامل و لازم برای آغاز سال تحصیلی وجود دارد.

کاظمی با تأکید بر اینکه سال تحصیلی را از اول مهر آغاز خواهیم کرد، یادآور شد: این اقدام با حفظ بهداشت و سلامت در مدارس به صورت تدریجی صورت خواهد گرفت، همچنین با توجه به شرایط متفاوت اقلیمی و وضعیت کرونایی در سراسر کشور اختیارات به مدیران مدارس واگذار شده است تا طبق وضعیت موجود برای شیوه بازگشایی مدارس اقدام کنند.

وی اظهار کرد: ابتدا سال تحصیلی را با شبکه شاد آغاز خواهیم کرد از این رو تمام زیرساخت‌ها بررسی و تأمین شده است؛ هیچ دانش آموزشی در هیچ نقطه از کشور از آموزش محروم نخواهد ماند.

به گفته این مقام مسؤول واکسیناسیون دانش آموزان در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت؛ همچنین واکسیناسیون اولیا و رانندگان سرویس مدارس نیز دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x