تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ضعف دولت کودک کش اسرائیل عیان شد/ سلیقه سیاسی برای استانداری کافی نیست

  • کد خبر : 224303
  • 19 شهریور 1400 - 15:29
ضعف دولت کودک کش اسرائیل عیان شد/ سلیقه سیاسی برای استانداری کافی نیست

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: فرار فلسطینی‌ها از زندان اسرائیل، نشان دهنده ضعف این دولت کودک‌کُش است.

به گزارش کمال مهر، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به سالروز رحلت آیت الله طالقانی، گفت: امام او را ابوذر زمان نامید و همین نکته بیانگر جایگاه این عالم بزرگ بوده است، او در مدت کوتاهی که به عنوان امام جمعه بود با صلابت و صداقت به روشنگری و آگاهی بخشی پرداخت.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که مرحوم طالقانی امام جمعه‌ای در تراز انقلاب بود، افزود: کارنامه زندگی این بزرگمرد سراسر مبارزه است تا آنجایی که در اعتراض به کشف حجاب و وقایع دوران رضاخان، او را در همان دوره زندانی کردند و در اعتراض به انقلاب سفید شاه هم زندانی و تبعید شد.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام، گفت: ترور شخصیت امام حسن یکی از ترفند‌های دشمن بود تا با این روش او را تنها بگذارند و با ترفند تضعیف ایشان، صلح را بر ایشان تحمیل کردند که مورد اعتراض برخی اطرافیان بود، اما امام حسن با اقتدار تمام در مقابل این دسیسه‌ها ایستاد، اما دشمن این این بار با ترفند نفوذ در خانه وی، او را به شهادت رساند که زندگی امام حسن باید درس بزرگی برای امت اسلام باشد که بدانند دشمن گاهی با عملیات نرم به دنیال پیروزی خواهد بود.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرار فلسطینی‌ها از زندان اسرائیل اشاره کرد و افزود: این موضوع بیانگر ضعف دولت کودک کش اسرائیل را اثبات کرد و رو به زوال بودن اسرائیل مشخص شد و به زودی شاهد نابودی کامل دولت غاصب اسرائیل خواهیم بود.

آیت الله حسینی همدانی به موضوع انتخاب استانداران نیز اشاره کرد و گفت: افرادی که انتخاب می‌شوند باید دولت و گفتمان انقلاب را با جان و دل قبول داشته باشند و صرفا منفعل بودن و متمایل شدن به هر سلیقه سیاسی کارآیی نخواهد داشت و باید دقت شود که هیچ فرد وابسته به فتنه مسئولیت نداشته باشد.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x