تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

راه‌اندازی چند صد پایگاه سلامت در البرز زیر سایه طرح «سردار سلیمانی»

  • کد خبر : 223885
  • 14 شهریور 1400 - 10:03
راه‌اندازی چند صد پایگاه سلامت در البرز زیر سایه طرح «سردار سلیمانی»

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه چند صد پایگاه سلامت در راستای توسعه و تقویت طرح «سردار سلیمانی» در استان راه‌اندازی شده است، گفت: در این راستا بیماران هر محله شناسایی و نیاز آن‌ها برطرف خواهد شد تا از انتشار ویروس جلوگیری شود.

به گزارش کمال مهر، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز، ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهرستان نظرآباد، ضمن اشاره به آمار بالای فوتی‌های کرونا در سطح کشور و استان، گفت: روزانه تعداد زیادی از هم وطنان خود را از دست می‌دهیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: سپاه و بسیج در مرحله سوم طرح حاج قاسم سلیمانی برای کمک به شبکه بهداشت و درمان دو هدف اصلی قطع زنجیره ویروس و کمک به افزایش سرعت واکسیناسیون را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در پیک قبلی کمک شایانی به کنترل بیماری کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر هزار پایگاه در محلات استان البرز راه‌ندازی شده است و خوشبختانه با راه‌اندازی چندین پایگاه سلامت موفق شده‌ایم تا بیماران را شناسایی کنیم و زودتر تحت درمان قرار دهیم.

این فرمانده ارشد سپاه یادآور شد: نیاز بیماران شناسایی شده از جمله دارو، بسته‌های حمایتی-بهداشتی و حتی کپسول اکسیژن طی این طرح و توسط پایگاه‌های راه‌اندازی شده برطرف خواهد شد تا این گروه بیماران مجبور به تردد در جامعه نباشند.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم زنجیره انتقال را قطع کنیم به اینکه در روزهای آینده بیماری کنترل شود خوشبین هستیم، تصریح کرد: همچنین مجموعه بسیج و سپاه در رستای توسعه و تسریع واکسیناسیون نیز کمک خواهند کرد.

حیدرنیا ادامه داد: در این زمینه برای هفته‌های آینده که واکسن زیادی تهیه شده است باید با راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون شاهد ازدحام نباشیم و بتوانیم هر چه سریعتر جمعیت زیادی را واکسینه کنیم.

انتهای پیام/ج/م

منیع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x