تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

چهره جدید دختر جوان بعد از خارج کردن تومور+تصاویر

  • کد خبر : 25646
  • 10 اسفند 1392 - 9:20
چهره جدید دختر جوان بعد از خارج کردن تومور+تصاویر

در پی تلاشها و جراحی‌های موفقیت‌آمیز پزشکان لهستانی با خارج کردن تومور بزرگی که بینایی و تکلم و غذا خوردن دختر ۲۶ساله را تحت تأثیر قرار داده بود توانست با چهره جدید خود امید به زندگی را بازیابد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر به نقل از اسوشتیدپرس، جوان ۲۶ساله که از وجود یک تومور بزرگ در صورت خود رنج می‌برد و او را از غذا خوردن، صحبت کردن و بینایی یک چشم محروم کرده بود توسط تیم جراحی در یک بیمارستان در لهستان با انجام دو عمل جراحی موفقیت‌آمیز در یک سال با چهره جدید خود زندگی جدیدی را آغاز نمود.

این دو جراحی که در مجموع به ۲۳ساعت به طول انجامید در هفته گذشته با انجام آخرین و با پیوند ۸۰درصد پوست به صورت جوان وی را قادر به غذا خوردن، جویدن و صحبت کردن نمود.

به گفته پزشکان معالج جوان و تیم جراحی بیمارستان تخصصی در لهستان: هیچ درمانی برای این تومور وجود ندارد و تنها خارج کردن آن که فقط در تعداد محدودی قابل اجراست ابل کنترل است.

دکتر متخصص ژنتیک به نقل از این خبرگزاری: پوست جدید صورت وی که از ژن‌های مختلف است اجازه بزرگ شدن و انتشار سلولهای تومور را نمی‌دهد و به اینگونه قابل کنترل است و تومور دیگر بزرگ نخواهد شد.

پدر و مادر این دختر ۲۶ساله با ابراز خوشحالی خود از درمان فرزندشان وی را در گزارشها و نشست‌های مطبوعاتی همراهی می‌کنند.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x