تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

نظر خواننده ترانه تیم ملی ۲۰۱۴درباره موفقیت تیم ملی

  • کد خبر : 25709
  • 10 اسفند 1392 - 11:27
نظر خواننده ترانه تیم ملی ۲۰۱۴درباره موفقیت تیم ملی

احسان خواجه امیری اجرای ترانه تیم ملی فوتبال در جام جهانی را بر عهده دارد.

گروه فرهنگی «کمال مهر»؛ خواجه امیری گفت: بعد از مذاکره و گفت‌و‌گو با اعضای محترم کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال، مسئولیت این کار به من سپرده شد و قرار است مراحل ساخت و اجرای این آهنگ و ترانه را هر چه زود‌تر شروع کنیم.او با بیان اینکه افتخار می‌کنم چنین امر مهمی به من سپرده شده است، ادامه داد: ان‌شاءالله خدا کمک کند تا بتوانیم کاری در خور تیم ملی فوتبال و مردم ایران ارائه و دل آنان را شاد کنیم.

خواجه امیری در پاسخ به این پرسش که آیا به موفقیت تیم ملی فوتبال در این دوره از بازی‌های جام جهانی امیدوارید یا نه؟ گفت: خیلی زیاد. واقعا جز این نمی‌توان احساس دیگری داشت و آهنگ و ترانه‌ای را هم که می‌سازیم، در این فضا شکل خواهد گرفت. من هم مثل هفتاد و چند میلیون ایرانی دیگر به موفقیت بچه‌ها خیلی امیدوارم و از خدا می‌خواهم یک بار دیگر موجبات شادی مردم را فراهم کند.

این خواننده موسیقی پاپ افزود: در این موقعیت همه باید یک‌صدا و یک‌دل تیم ملی فوتبال ایران را حمایت و تشویق کنیم. ترانه و آهنگ ما هم دقیقا در این راستا و هدف ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه در چند روز آینده درباره هنرمندانی که در ساخت این آهنگ و ترانه همکاری می‌کنند و دیگر جزئیات کار، اطلاع‌رسانی خواهد شد، اظهار کرد: این روز‌ها همه باید تیم ملی فوتبال را حمایت کنیم تا به امید خدا و همت بچه‌ها بتوانیم موفقیت بیشتری نسبت به دوره‌های قبلی حضور در جام جهانی کسب کنیم.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x