تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

سیاه نمایی رسانه های معاند نظام از اعدام های اخیر در کرج!

  • کد خبر : 25762
  • 10 اسفند 1392 - 13:18
سیاه نمایی رسانه های معاند نظام از اعدام های اخیر در کرج!

در روزهای اخیر رسانه های معاند نظام، در اقدامی هماهنگ به انتشار فیلمی قدیمی از صحنه ی اعدام یک متجاوز به عنف در محمدشهر کرج اقدام نموده و پس از نسبت دادن آن به اعدام های اخیر در کرج به مظلوم نمایی از آن پرداخته اند!

گروه رسانه های بیگانه «کمال مهر» ؛ در اقدامی عجیب رسانه های معاند در روزهای گذشته به انتشار فیلمی از صحنه ی یک اعدام در کرج اقدام نموده و آن را به اعدام های اخیر در شهرستان نسبت داده که در آن فیلم فرد متجاوز با پاره کردن دستبند در حین اعدام به برهم زدن این مراسم اقدام می کند که با برخورد مامورین حاضر در صحنه مواجه شده و در نهایت اعدام می شود.

این فیلم که متعلق به اعدامی در تاریخ  صبح روز یکشنبه ۱۳۹۲/۵/۲۷ می باشد به قول سایت منافقین ارسالی یکی از هموطنان می باشد و متعلق به چهارشنبه ۷ اسفند ماه است!

امیدواریم منافقان و سایت های همسو با آنان نظیر روزنه و … قبل از هول شدن در انتشار مطلبی نسبت به اصالت آن تحقیق نموده تا اینگونه خود را بیش از پیش در چشم ملت ایران تحقیر نکنند!!!!

لینک خبر منتشر شده در سایت منافقین  /  لینک خبر منتشر شده در سایت روزنه

لینک خبر موثق از اعدام های تاریخ ۱۳۹۲/۵/۲۷

متجاوز اعدام شده در فیلم منتشر شده توسط رسانه های معاند کیست ؟

حدود ۷ ماه پیش سارق و متجاوزی با کلکسیونی از جرایم در منطقه ی محمد شهر کرج اعدام شد.

وی با استفاده از سلاح سرد مانند دشنه، چاقو و قمه با همدستانش در ایستگاه مترو به عنوان مسافرکش اقدام به مسافرکشی می کردند و طعمه های خود را به سمت محمد شهر برده و اقدام به زورگیری و سرقت می‌کرد و در مواردی نیز زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داد.

هفده مورد سرقت با سلاح سرد و تعدادی تجاوز به عنف توسط این سارق و متجاوز صورت گرفت و انگیزه اصلی وی برای ارتکاب این جرائم سرقت و انجام جرائم اخلاقی بوده است.

این مجرمان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن توسط نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی دستگیر و در دادگاه کیفری محاکمه شد و به تمام جنایات ارتکابی خود اعتراف کرد.

این گروه سه نفره متجاوز به عنف با اتهام‌ های مختلف از قبیل سرقت و آدم‌ ربایی از سوی دادگاه کیفری به اعدام با چوبه‌ ی دار محکوم شده بودند؛ این متجاوز صبح روز یکشنبه ۱۳۹۲/۵/۲۷  با حضور جمعی کثیری از مردم محمدشهر و حومه، اعدام شد.

و دیگر اعضای این گروه شیطانی در استان البرز یک نفر در میدان طالقانی کرج و دیگری که سرکرده ی باند بود در فردیس در ملاء عام به دار آویخته شدند.

شرح ماجرا از زبان یک قربانی؛ وقتی رسانه های معاند مدعیِ مردم ایران، طرفدار گرگ می شوند !!!

به گزارش کرج رسا، دختر جوانی آذرماه سال‌جاری به ماموران پلیس کرج خبر داد سه مرد جوان او را مورد آزار جنسی قرار داده‌اند.

دختر جوان شرح حال خود را به پلیس چنین گفت: «از متروی محمد شهر پیاده شدم و ماشینهای زیادی بودند گه دربست مسافر سوار میکردند اما من سوار پرایدی شدم که مسافر هم داشت تا به خانه بروم. به‌جز راننده دو مرد دیگر هم در ماشین بودند یکی روی صندلی شاگرد نشسته ‌بود و دیگری در صندلی عقب. فکر کردم مسافر هستند به همین‌دلیل اطمینان کردم و سوار شدم. در راه متوجه تغییر مسیر راننده شدم و داد زدم تا پیاده ام کنند اما راننده ماشین را متوقف نکرد خواستم خودم را از خودرو به بیرون پرت کنم ولی چون در قفل بود نتوانستم ناگهان مردی که کنارم نشسته ‌بود چاقویی بیرون کشید و تهدیدم کرد نفر جلویی هم همین کار را انجام داد. آنها من را به زور مورد تجاوز قرار دادند و بعد هرچه در کیفم داشتم برداشتند و فرار کردند.»

در حالی‌که پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی متجاوزان آغاز کرده‌ بود چند مورد شکایت از طرف شاکیان مرد و زن  که تقریبآ با شکایت زن جوان در آذر ماه سال گذشته مقایرت داشت و ماموران اطلاع داد آنها نیز مورد تعرض قرار گرفته بودند. و مدعی شده بودند که در مقابل مترو  ایستگاه های مختلف سوار پرایدی شدند که  سه مرد سرنشین خودرو بوده وبا زور چاقو و قمه آنها را به جاهای خلوت وبیابان  برده و در آنجا مورد آزار جنسی قرار داده و یا اموالش را به سرقت برده‌اند.

با توجه به مشخصاتی که شاکیان به ماموران داده بودند آنها متوجه شدند عاملان اعضای یک باند هستند. ماموران چند روز بعد توانستند سه جوان را شناسایی و بازداشت کنند. گرچه در مرحله اول آنها به جرمشان اعتراف نمی‌کردند ولی وقتی از سوی شاکیان مورد شناسایی قرار گرفتند و مشخصاتی از آنها به ماموران داده شد مجرمین مجبور به اعتراف شدند. سه جوان مدعی شدند ابتدا فقط قصد سرقت و زورگیری داشتند اما چون محل خلوت بود تصمیم به تجاوز گرفتند. ماموران متوجه شدند این سه مرد علاوه بر تجاوز و سرقت خانم ها آنها مردها  را نیز مورد زورگیری قرار داده‌اند.

بعد از شناسایی شاکیان با توجه به مطرح بودن اتهام تجاوز، پرونده به دادگاه کیفری ‌استان فرستاده‌ و بعد از انجام بازجویی‌ها و تکمیل پرونده جلسه رسیدگی برگزار شد. در نتیجه این گروه سه نفره  شیطانی متجاوز به عنف که با اتهام‌های مختلف از قبیل سرقت و آدم‌ربایی از سوی دادگاه کیفری به اعدام با چوبه‌ی دار محکوم شده بودند.

 

منبع: کرج رسا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x