تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سردار گودرزی: مسئولین نسبت به شهدا بی مهری نکنند

  • کد خبر : 25773
  • 10 اسفند 1392 - 14:13
سردار گودرزی: مسئولین نسبت به شهدا بی مهری نکنند

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گلایه نامه ای خطاب به دیگر مسئولین استانی برای بی مهری آنان به شهدا نگاشت.

به گزارش  گروه استانی  «کمال مهر» ؛ فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ، گلایه نامه ای نگاشت مبنی بر رنجش خاطر خود ، جانبازان و خانواده شهدا از اینکه در تشیع پیکر پاک شهیدان ، حضور مسئولین شهری و استانی و روحانیون بسیار کمرنگ است.

در این گلایه نامه آمده است ، در تاریخ سه شنبه ۹۲/۱۲/۶ جانباز بزرگوار ۱۰۰% ، که در کردستان از هردو چشم معلول شده بود و آرزو میکرد که خداوند عنایت کند یک لحظه بینایی خود را بدست آورد تا همسر و فرزندان دلبند خود را ببیند ، به شهادت رسید و پیکر پاکش تشیع شد.

در این روز که پیکر مطهر شهید حسین زاده (سرباز ژاندارمری ) ناجا فعلی بر روی دستان مردم و نیروهای انتظامی استان وعاشقان شهدا تشیع میشد ، غیر از همکاران نیروی انتظامی و بعضی از مردم عزیز کسی حضور نداشت و حضور مدیران کل و مسئولین سپاهی کشور و روحانیت بسیار کمرنگ بود.

علی رغم اینکه اطلاع رسانی مکتوب هم شده بود ، گلایه مندی خود وهمکاران عزیز نیروی انتظامی استان را از مسئولین محترم که هرچه دارند از عین قدم مقتدرانه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خون پاک و مطهر آنان بوده ابراز می دارم.

با احترام سرتیپ دوم ستاد جانباز گودرزی

پیکر جانباز شهید حاج حسین حسین زاده تجدد ، از مقابل درب خانه اش در خیابان یاسر میدان امام کرج ، بر روی دستان بستگان ، مأمورین نیروی انتظامی و مردم این منطقه ، عاشقانه ، تشیع شد.
این جانباز دفاع مقدس که در منطقه دهلران مجروح شده بود ، پس از تحمل بیش از ۳۰ سال درد و رنج ناشی از جراحت ها در بیمارستان به شهادت رسید.
از این شهید بزرگوار سه دختر به جامانده است.

منبع : تیتر۱
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x