تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سریال مشکلات سبد کالا / اختلال در سایت سبد کالا همزمان با توزیع مرحله دوم+عکس

  • کد خبر : 24752
  • 05 اسفند 1392 - 10:18
سریال مشکلات سبد کالا / اختلال در سایت سبد کالا همزمان با توزیع مرحله دوم+عکس

یکی از این روشهای اطمینان از تخصیص سبدکالا، مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir اعلام شده است که کاربران پس از مراجعه به این آدرس اینترنتی، با پیغام خطا مواجه می شوند.

به گزارش  گروه اقتصادی«کمال مهر» وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای، زمان آغاز توزیع مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه از مشمولان خواسته شده است جهت جلوگیری از ازدحام و سهولت در دریافت سبد کالا، سرپرستان خانوارهای ۴ نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از ۵۰۰ هزار تومان و کارکنان دولت دارای بیمه های تامین اجتماعی از روز شنبه مورخ ۳/۱۲/۱۳۹۲ لغایت پایان اسفند سال جاری به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دریافت سبد رایگان کالا اقدام نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است به منظور صرفه جویی در زمان به متقاضیان اکیداً توصیه می شود قبل از مراجعه به مراکز توزیع به یکی از روشهای ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند.
یکی از این روش‌های اطمینان از تخصیص سبدکالا، مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir اعلام شده است که امروز با گذشت سه روز از توزیع مرحله دوم سبد کالا، کاربران پس از مراجعه به این آدرس اینترنتی، با پیغام خطا مواجه می شوند.
این در حالی است که در دوره قبل نیز سامانه های اطلاع‌رسانی درخصوص سبد کالا با مشکلاتی مواجه بود و حتی در اولین روزهای توزیع سبد کالا، هیچ یک از این سه روش پاسخگوی مردم نبود.
به نظر می رسد دولت با توجه به مشکلات توزیع سبد کالا در دوره قبل، در پی رفع آنها برآمده است؛ اما هنوز نتوانسته است بر این مشکلات مسلط شود و مشکلات زیادی همچنان گریبان سبد کالا را فشار می دهد.
انتهای پیام
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x