تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

گازرسانی به بیش از ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در البرز

  • کد خبر : 24675
  • 04 اسفند 1392 - 11:52
گازرسانی به بیش از ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در البرز

سرپرست شرکت گاز استان البرز از گازرسانی به بیش از ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در استان خبر داد.

محمد هدایی‌پوراظهار کرد: یکی از مهمترین طرح‌های اقتصادی مربوط به پروژه‌های مسکن مهر است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات دولت و استاندار البرز مبنی بر اینکه هیچ واحد مسکن مهری نباید بدون امکانات و خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز در اختیار متقاضیان و مالکان قرار گیرد، شرکت گاز در این استان تلاش‌های بسیاری برای انجام وظایف خود در این حوزه انجام داده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز افزود: در مجموع بیش از ۱۱۰ هزار واحد مسکن مهر بر اساس پروژه‌های تعریف شده در البرز احداث می‌شود که بخش مهمی از این طرح تکمیل و نهایی شده است.

هدایی‌پور افزود: به موازات اجرای این پروژه‌ها، شرکت گاز در استان البرز برنامه‌ریزی لازم برای گازرسانی به این واحدها را در دستور کار قرار داده و با جدیت پیگیری می‌کند.

وی در پاسخ به پرسش  مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد از این واحدها از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، گفت: تا پایان بهمن‌ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۰۰ واحد به شبکه گاز شهری وصل شده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: گازرسانی به واحدهای مسکن مهر با جدیت بسیار زیادی در استان البرز پیگیری می‌شود و در تلاش هستیم حتی یک واحد بدون دسترسی به این نعمت تحویل مالک مربوطه نشود.

هدایی‌پور افزود: مهمترین پروژه‌ای که تاکنون در این حوزه اجرا و تکمیل شده، مربوط به واحدهای مسکن مهر در منطقه چهار باغ در استان البرز است.

وی اظهار کرد: در مجموع بیش از چهار هزار و ۲۰۰ واحد از مسکن‌های مهر چهارباغ در استان البرز گازرسانی شده است.

هدایی‌پور گفت: تکمیل و اجرای این طرح‌ها با جدیت توسط ماموران شرکت گاز پیگیری می‌شود و امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استانی بتوانیم خدمات بیشتری به شهروندان به ویژه مالکان واحدهای مسکن مهر ارائه دهیم.

فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x